پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 5775
در هفته نخست تعطیلات نوروزی صورت گرفت؛

پاسخگویی سامانه 137 شهرداری قم به بیش از 5000 درخواست مردمی

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری کلان شهر قم از تماس 5 هزار و 710 نفر از شهروندان و زائرین حضرت فاطمه معصومه با مرکز مدیریت سامانه ۱۳۷ در هفته اول نوروز خبر داد.
پاسخگویی سامانه 137 شهرداری قم به بیش از 5000 درخواست مردمی
به گزارش قم نیوز، علی حاجی رضا اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی بین شهروندان و زائرین با مسوولان شهری است و روزانه جمع زیادی از زائرین و شهروندان برای رفع مشکلات شهری با این سامانه تماس می‌گیرند.

وی گفت: این سامانه به صورت شبانه‌روزی و بدون وقفه به منظور پاسخگویی و ارائه خدمات به شهروندان و زائرین فعال است.

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم افزود: از کل تماس‌ها هزار و ۲۰ مورد رضایت و تقدیر و تشکر از عملکرد مجموعه شهرداری بوده که این نشان از رضایت‌مندی شهروندان و زائرین از عملکرد خوب شهرداری کلان شهر قم در طول ایام نوروز دارد.

وی افزود: ۴ هزار و ۴۹۰ تماس مربوط به مناطق شهرداری، ۸۸۰ مورد مربوط به معاونت‌ها و ۳۴۰ مورد مربوط به سازمان‌های تابعه شهرداری بوده است.

حاجی رضا ضمن اشاره به پتانسیل و توان اجرایی شهرداری قم برای رفع سریع و فوری مشکلات ملموس در سطح شهر با بهره‌گیری از همه تجهیزات و امکانات گفت: پیگیری عملیاتی و میدانی، نظارت دقیق بر اجرا و صحت عمل، بازرسی هوشمندانه برای پاسخگویی صحیح و موثر به پیام‌های شهروندان و زائرین از اقدامات این مرکز سامانه در طول ایام نوروز است.

وی گفت: هفت آیتم رضایت، نارضایتی، انجام کار، در دست اجرا، اطلاع‌رسانی، عدم انجام کار و عدم ارتباط در این سامانه در نظر گرفته شده که با توجه به تحلیل داده‌های آماری برای رفع مشکلات شهری و بهبود روش‌ها میزان رضایت‌مندی بیش از سایر موارد است.

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری کلان شهر قم با تاکید بر رضایت‌مندی زائرین و مجاورین بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س) از سامانه ۱۳۷ تصریح کرد: با توجه به تماس شهروندان با این سامانه تعدادی مشکلات برطرف و مابقی موارد در دست اقدام قرار گرفت که طی روزهای آتی انجام می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcf.edtiw6detgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما