دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : 21048

تقویم شیعی در معابر قم نصب می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم از به‌کارگیری بخشی از تابلوهای تبلیغات فرهنگی سطح شهر به منظور ارائه تقویم شیعی خبر داد.
تقویم شیعی در معابر قم نصب می‌شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی حاجی رضا با اشاره به افزایش تعداد تابلوهای فرهنگی شهرداری قم نسبت به تابلوهای پرتابل تجاری اظهار کرد: در نوروز امسال و بنا به تاکیدات مراجع عظام تقلید و شهردار قم، تمثال ۱۰۰ نفر از شهدای جنگ تحمیلی قم در مبادی ورودی شهر نصب شد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۸۰ تابلوی پرتابل به منظور تبلیغات فرهنگی در سطح شهر قم نصب شده که پس از نوروز امسال قرار است بخشی از آنها به تقویم شیعی اختصاص داده شوند.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه یادآوری مناسبت‌های شیعی و مذهبی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، مطرح کرد: در تقویم‌های شمسی معمولاً بسیاری از مناسبت‌ها و ایام تاریخی متناسب با مسائل مذهبی قید نمی‌شوند به همین دلیل بر آن شدیم با استفاده از تابلوهای سطح شهر، این مناسبت‌ها را در معرض دید عموم قرار دهیم.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس، بخشی از ۱۸۰ تابلوی در نظر گرفته شده برای تبلیغات فرهنگی در قم، به تقویم شیعی اختصاص می‌یابند و مناسبت‌های تاریخی و مذهبی متناسب با مذهب تشیع و دین مبین اسلام در آنها قید می‌شود تا مردم نیز آشنایی بیشتری با مسائل تاریخی پیدا کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcev78w.jh8zei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما