يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : 11622
عالی پور خبر داد:

افتتاح 10 پروژه صنعتی همزمان با دهه فجر در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از افتتاح 10 پروژه صنعتی در قم همزمان با دهه فجر به قم خبر داد.
افتتاح 10 پروژه صنعتی همزمان با دهه فجر در قم
به گزارش قم نیوز، یونس عالی پور در نشست مطبوعاتی که پیش از ظهر یکشنبه به مناسبت تشریح برنامه های دهه فجر، در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت قم برگزار شد اظهار داشت: مراسم افتتاحیه ۱۰ پروژه صنعتی روز دوشنبه ساعت ۱۱، در واحد صنعتی فولادسازان دقیق واقع در جاده قدیم - کاشان صورت می گیرد.
وی در این زمینه بیان داشت: کارخانه فولادسازان دقیق با فرآورده شمس فولادی و ظرفیت ۲۵۰ هزار تن از جمله طرح های ایجادی به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال است که با افتتاح آن برای ۱۶۰ نفرشغل ایجاد می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم عنوان کرد: تعاونی تولیدی معصوم با تولید کامپاوند پروپیلن تقویت شده با الیاف و ایجاد شغل برای ۱۰ نفر و سرمایه گذاری به ارزش ۱۵ میلیارد ریال از جمله پروژه های توسعه ای است که در شهرک شکوهیه افتتاح می شود.

وی ابراز داشت: واحد صنعتی رها پاپیروس، رها آذین صفحه و بهداد پلاست دلفین از جمله پروژه های ایجادی هستند که به ترتیب برای ۳۰ ، ۱۷ و ۵ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اضافه کرد: برای سه واحد صنعتی گفته شده در مجموع ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و اقلام دستمال کاغذی، ورق پی وی سی و فیلم پلاستیکی در آن واحد صنعتی تولید خواهد شد.

وی تصریح کرد: تولیدی پای پوش خوشپای قم ، رضا نادری و سپهر کارتون آریا نیز از جمله پروژه های توسعه ای است و درآن چکمه پلاستیکی گرانول کفشی ، انواع سرپایی صندل و کارتون آریا تولید می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم یادآور شد: درسه واحد صنعتی مذکور۲۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و برای ۳۳ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

عالی پور بیان کرد: کارخانه آوین شیمی پلاست و کوثر نوش کویر قم ۲ واحد صنعتی توسعه ای هستند که در سلفچگان و طغرود احداث شده و با افتتاح آن ها برای ۸۴ نفر شغل ایجاد می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در این زمینه ادامه داد: در این واحدهای صنعتی کیسه نایلون و بستنی یخی و ژله تولید می شود و در مجموع ۵۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcb50b8.rhb85piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما