يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب : 11632

جلسات نقد و بررسی در جشنواره فجر قم برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: مجری جلسات نقد و بررسی فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در قم گفت: فیلم‌های اکران شده این جشنواره در استان قم هر شب با حضور هنرمندان و کارشناسان به بوته نقد گذاشته می‌شوند.
جلسات نقد و بررسی در جشنواره فجر قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز، علی فرحناک روز یکشنبه در حاشیه اکران فیلم‌های منتخب جشنواره بین‌المللی فجر در سینما وتوس قم بیان کرد: روزانه سه فیلم در سالن‌های نمایش فیلم سینما وتوس برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شوند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده هر شب پس از نمایش فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر جلسه نقد و بررسی این فیلم‌ها با حضور یکی از کارشناسان برگزار می‌شود.

مجری جلسات نقد فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر در استان قم ادامه داد: نقد فیلم‌های اکران شده را مریم بصیری از کارشناسان برجسته هنر هفتم بر عهده خواهد داشت.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده کارگردانان و دیگر دست اندر کاران فیلم‌های منتخب جشنواره نیز دعوت شده‌اند تا به جمع هنردوستان قمی آمده و در جلسات نقد شرکت کنند.

فرحناک در ادامه به سابقه بصیری اشاره و ابراز کرد: این منتقد سینما در مقطع کارشناسی ارشد هنرهای نمایشی از مرکز هنری سوره فارغ‌التحصیل شده و به مدت ۲۲ سال در عرصه هنر هفتم گام برداشته است.

وی دیگر سوابق این هنرمند را شرکت در جشنواره در جشنواره‌های فیلم فجر و جشنواره نماز و نیایش به عنوان منتقد عنوان کرد.

مجری جلسات نقد فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در استان قم خاطر نشان کرد: مریم بصیری در شبکه‌های گوناگون رادیویی و تلویزیونی به عنوان کارشناس نقد فیلم و نمایش حضور داشته است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdccieqs.2bqs18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما