دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۱۳
کد مطلب : 11667
باقری:

صبا در خانه خود میثاق را شکست می‌دهد

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم فوتسال صبای قم گفت: هدف بازیکنان صبا چیزی جز قهرمانی در لیگ برتر نیست و این تیم در بازی هفته بیست و یکم صد در صد میثاق را شکست می دهد.
صبا در خانه خود میثاق را شکست می‌دهد
به گزارش قم نیوز، قدرت الله باقری که به تازگی به عنوان مربی بدنساز تیم ملی فوتسال نیز انتخاب شده است، تصریح کرد: بازی سخت و دشوار خواهد و یقینا بازیکنان صبا هرگز تصور اینکه کار آسانی خواهند داشت را در ذهن نمی پرورانند ولی بازیکنان ما به دنبال پیروزی در این بازی هستند.

وی یاد آور شد: تقابل با میثاق تهران دهمین بازی خانگی تیم فوتسال صبای قم در لیگ چهاردهم فوتسال باشگاه های برتر کشور است و در آن به دنبال کسب سه امتیاز هستیم تا بار دیگر به روند پیروزی بازگشته و در صد جدول جایگاه خود را تقویت کنیم.

باقری اضافه کرد: بعد از اینکه صبای قم سه امتیاز ارزشمند مسابقه خانگی هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را در مصاف با تیم شهرداری ساوه کسب کرد اکنون آماده دیدار با میثاق هستیم تا سه امتیاز دیگر را کسب کنیم.

وی ادامه داد: برای ما کسب سه امتیاز از این دیدار داخل خانه بسیار حائز اهمیت و ضروری است به خصوص اینکه برای این بازی تیم ما به خوبی قوی شده است و بازیکنان ما نیز با انگیزه بیشتری نسبت به گذشته برای پیروزی برابر میثاق تهران تلاش خواهند کرد.

مربی تیم فوتسال صبای قم افزود: استقبال تماشاگران و هواداران قمی از بازی نشان خواهد داد که موفقیت‌های صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور چقدر برای آنها نیز مهم است، ما با آنها می خواهیم در لیگ امسال جشن قهرمانی بگیریم.

وی یادآور شد: تیم ما می خواهد در دیدار خانگی برابر میثاق تهران به سه امتیاز دست یابد و همچنان جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال را در اختیار بگیرد و با امید به روزهای بهتر در دیدارهای آتی برابر سایر رقبای لیگ برتری به میدان برود.

باقری که یکی از سرمربیان صبا در این فصل بود، ابراز داشت: خوشحالم از اینکه در این فصل توانستم در کسب موفقیت های صبا تاثیرگذار باشم، ضمن اینکه در این فصل تمام بازیکنان ما مصمم به کسب عنوان قهرمانی هستند و می خواهند این انگیزه خود را از بازی با میثاق تهران جدی تر از گذشته نشان بدهند.

وی تاکید کرد: ما اگر کمی با تجربه تر بودیم تیم گیتی پسند را در اصفهان حداقل متوقف می کردیم اما به نظر من باید به وضعیت حال حاضر صبا و میثاق به این شکل نگاه کرد که نبض و اختیار عمل در دستان ما است و ما می توانیم با شش پیروزی متوالی قهرمان بازی های این فصل لیگ برتر شویم و آن وقت گیتی پسند به گرد پای صبا هم نمی رسد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdca0in6.49n6i15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما