سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب : 12043
حسن‌زاده:

نشان داديم كه شايسته قهرماني هستيم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربي تيم فوتسال صباي قم گفت: با تغيير نتيجه در لحظات پاياني بازي با حفاري اهواز نشان داديم كه شايسته قهرماني ليگ برتر فوتسال هستيم.
نشان داديم كه شايسته قهرماني هستيم
به گزارش قم نیوز، محسن حسن‌زاده شامگاه دوشنبه بعد از برتري تيمش در بازي نيمه تمام هفته بيست و سوم ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور در جمع خبرنگاران تصريح كرد: من در خصوص اينكه چرا حفاري اهواز حاضر به انجام بازي در ۲۹ ثانيه پاياني نشد، صحبتي ندارم و فقط مي‌توانم بگويم كه تبديل باخت به پيروزي هنر بازيكنان صبا بود.

وي ادامه داد: ما در بازي هفته بيست و دوم در ميهماني تيم فوتسال دبيري تبريز تقريبا در چنين شرايطي بازي برده را با شكست عوض كرديم اما بازيكنان من در اين بازي جرات و جسارت زيادي داشتند و نشان دادند كه در آن مسابقه اسير حوادث فوتسال شدند.

سرمربي تيم فوتسال صباي قم بيان داشت: تيم ما در اين بازي ۴۰ دقيقه صاحب فرصت و موقعيت گلزني بود و انصافا سنگربان تيم حفاري بازي خوبي به نمايش گذاشت و بارها او و تير دروازه حفاري مانع رسيدن ما به گل شدند ولي هرگز اميدمان را از دست نداديم و در ثانيه‌هاي پاياني جبران كرديم.

وي يادآور شد: واقعا بازي سخت و نزديكي بود، حفاري همواره در ليگ برتر فوتسال يك تيم خوب و توانمند بوده و من قبل از بازي مي‌دانستم كه برابر اين تيم واقعا كار سختي در پيش داريم، آنها هفته قبل رقيب ما را برده بودند و طبيعي بود كه با روحيه مقابل ما بازي مي‌كنند.

حسن‌زاده در خصوص اتفاقات لحظات پاياني بازي كه منجر به متوقف شدن بازي و نيمه‌تمام رها شدن آن شد، تصريح كرد: بعد از عدم بازگشت حفاري به زمين، تصميم به برگزار نشدن لحظات پايان توسط تيم داوري و ناظر بازي گرفته شد و من فقط مي‌توانم به بازيكنانم افتخار كنم كه اجازه ندادند تماشاگران با ناراحتي سالن مسابقه را ترك كنند.

وي حضور بيش از ۳ هزار تماشاگر قمي در سالن شهيد حيدريان قم را يكي از عوامل پيروزي صباي قم در اين بازي عنوان كرد و ابراز داشت: به داشتن چنين سرمايه‌‌هاي بزرگي افتخار مي‌كنم آنها عامل بزرگي در تحريك تيم ما به بازي هجومي و كسب سه امتياز اين بازي بودند.

سرمربي تيم فوتسال صباي قم در پاسخ به اين سئوال كه به نظر شما سرنوشت قهرماني بين صبا و گيتي پسند به كجا خواهد رسيد؟ عنوان داشت: من فقط مي‌توانم بگويم كه ما مي‌خواهيم بدون حاشيه قهرمان واقعي ليگ برتر فوتسال باشيم، ما به نتايج رقيب خود كاري نداريم ما سه بازي داريم كه مي‌خواهيم در تمام آنها پيروز بوده و قهرماني را جشن بگيريم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjtyev.uqe8xzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما