چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب : 12077

تیم فوتسال صبای قم مقابل حفاری بازنده اعلام شد

قم نيوز : قم نیوز: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نتیجه دیدار نیمه تمام دو تیم فوتسال صبای قم و حفاری اهواز را اعلام و صبای قم با نتیجه 3 بر صفر بازنده اعلام شد.
تیم فوتسال صبای قم مقابل حفاری بازنده اعلام شد
به گزارش قم نیوز، در پی اتفاقات و درگیری های دیدار تیم های فوتسال صبای قم و ملی حفاری ایران، کمیته انضباطی به شرح زیر حکمش را صادر کرد.

مسعود ایازی با صدور قرار موقت تا اطلاع ثانوی از همراهی تیمش در مسابقات رسمی محروم شد و روز دوشنبه ۱۹ فروردین ۹۲ باید در کمیته انضباطی حاضر شود، محسن حسن زاده سرمربی، هادی بهرامی مربی ، مصطفی وفایی تدارکات تیم صبای قم با صدور قرار موقت از همراهی تیم شان در مسابقات رسمی تا اطلاع ثانوی محروم هستند و به زودی به کمیته انضباطی احضار خواهند شد.

بر اساس این گزارش، محسن حسن زاده علاوه بند دو، بر سه جلسه محرومیت و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و هادی بهرامی مربی به پرداخت پنج میلیون ریال و جریمه نقدی و توبیخ کتبی محکوم شد.

در این گزارش آمده است: با توجه به اینکه تخلفات اتفاق افتاده از سوی کادرفنی و هواداران و مربیان تیم صبا بوده و در طول بازی اعتراض های مکرری کادر فنی داشته اند و همچنین پرتاب بطری آب معدنی به داخل زمین از سوی هواداران به نیمکت مقابل جهت تضعیف روحیه تیم میهمان، کمیته انضباطی بر اساس ماده ۳۰ می تواند در مورد نتیجه مسابقات نیمه تمام، تعیین تکلیف کند.

در این گزارش خاطرنشان شده است: با استناد به همین ماده دیدار صبای قم و ملی حفاری اهواز ، سه بر صفر به سود تیم ملی حفاری ایران اعلام می شود و تیم صبای به علت تخلفات گسترده هوادارانش یک جلسه از میزبانی محروم و به پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

لازم به ذکر است: دیدار دو تیم فوتسال صبای قم و حفاری اهواز در حالی که با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم فوتسال صبای قم در حال انجام بود به خاطر حواشی ایجاد شده توسط برخی تماشاگران، نیمه تمام ماند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcguz9q.ak9xu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما