يکشنبه ۸ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : 1167
در شب درخشش مدعیان؛

صبای قم با غلبه بر حفاری به هفتمین پیروزی در لیگ برتر فوتسال رسید

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال صبای قم به لطف برتری در دیدار با حفاری اهواز هفتمین بار در لیگ برتر پیروز شد و بار دیگر در جمع مدعیان قهرمانی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفت.
صبای قم با غلبه بر حفاری به هفتمین پیروزی در لیگ برتر فوتسال رسید
به گزارش قم نیوز، دیدار صبای قم و حفاری اهواز از هفته هشتم نیم فصل نخست سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شنبه شب در چهارمین بازی خارج از خانه نماینده قم به برتری صبا انجامید.

در حالی که صبایی ها از هفت بازی گذشته خود کارنامه موفقی داشتند، شاگردان مهدی غیاثی در تیم فوتسال صبای قم و سیدمهدی ابطحی در تیم فوتسال حفاری اهواز در جدال تیم‌های سوم و پنجم جدول رده‌بندی دیداری حساس برگزار کردند.

در این دیدار که جریان ۴۰ دقیقه ای آن صحنه های بسیار زیبایی به دنبال داشت، شش گل به ثمر رسید که طی آن سهم تیم فوتسال صبای قم چهار گل و برتری چهار بر دو در چهارمین مسابقه خارج از خانه خود در لیگ سیزدهم فوتسال کشور بود.

در این دیدار سعید تقی زاده ملی پوش ارزنده صبا و حمید ذوالفقاری بازیکنان غایب تیم فوتسال صبای قم بودند اما شاگردان غیاثی در میان تعجب هواداران و کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال حفاری اهواز یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشته و به هفتمین پیروزی این فصل دست یافتند

نتیجه نهایی دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و حفاری اهواز در هفته هشتم از دور رفت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، موجب تداوم حضور تیم فوتسال صبای قم در مکان سوم جدول رده‌بندی فوتسال لیگ برتر شد.

در حالی که صبای قم تا قبل از این دیدار با ۱۸ امتیاز در مکان سوم قرار داشت، به لطف این پیروزی و البته پیروزی سایر مدعیان، ۲۱ امتیازی شد و همچنان در مکان سوم جدول رده بندی بالا رفت اما حفاری اهواز که پیش از این با ۱۴ امتیاز در مکان پنجم جدول قرار داشتند، با همین تعداد امتیاز در همان مکان جدول رده بندی لیگ برتر باقی ماند.

صبای قم تا این هفته از مسابقات لیگ برتر در دیدارهای خانگی و خارج از خانه عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشته است، زیرا شاگردان سیدمهدی غیاثی در بازی‌های خارج از خانه از چهار بازی سه پیروزی و ۹ امتیاز کسب کرده‌اند و در خانه نیز هر چهار بازی خود را برده و در حال حاضر با زدن ۳۴ گل و دریافت ۱۸ گل علاوه بر اینکه سومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارند، دارای سومین خط دفاع برتر لیگ برتر فوتسال کشور نیز هستند.

این در حالی است که صبای قم در دیدارهای خانگی از چهار بازی، چهار پیروزی برابر پرسپولیس و میثاق تهران و همچنین دبیری و گسترش فولاد تبریز در کارنامه دارد و این امتیازات است که موجب شده تا صبای قم هم اکنون در بین‌ تیم‌های مدعی جدول رده‌بندی لیگ برتر باشگاه‌های کشور بایستد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.39qrak9qupr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما