دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : 8517
در دیدار خانگی انجام شد؛

پیروزی صبای قم در مقابل راه ساری

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال صبای قم در دومین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از سد راه ساری عبور کرد و به سه امتیاز این مسابقه خانگی دست یافت.
پیروزی صبای قم در مقابل راه ساری
به گزارش قم نیوز، دومین هفته از دور رفت مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شامگاه یکشنبه در شهرهای مختلف کشورمان با انجام چند مسابقه پیگیری شد و طی آن در قم تیم فوتسال صبا از سد راه ساری گذشت.

برگزاری بازی در فضایی سنگین و پر سر و صدا از سوی تماشاگران صبای قم
در حالی که صبای قم به دلیل عدم صدور کارت بازی و همچنین یک جلسه باقی مانده از محرومیت، از حضور مهدی حسن زاده و ابوالقاسم اروجی در ترکیب خود در این دیدار خانگی محروم بود، بازی در فضایی سنگین و پر سر و صدا از سوی تماشاگران مشتاق تیم فوتسال صبای قم برگزار شد.

در حالی که تمام جایگاه‌های سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم پر از تماشاگر بود، شاگردان امیر شمسایی در تلاش برای کسب پیروزی در خانه، بازی حساب شده‌ای از خود به نمایش گذاشته و به برتری سه بر صفر دست یافتند.

در نیمه نخست این دیدار تیم برتر میدان صبای قم بود که توانست با ارائه بازی هماهنگ و تاکتیکی در زمین مسابقه، از نبوغ بازیکنان خود به خوبی بهره برده و از روی یک ضربه دیدنی و حساب شده توسط علی اصغر حسن زاده به گل اول این دیدار دست پیدا کند.

گل حسن زاده غیاثی سبب شد تا نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و راه ساری جذابتر ادامه یابد زیرا راه ساری خیلی زود بازی را به تساوی کشاند اما صبای قم در لحظاتی بعد از گل تیم راه ساری بار دیگر و این بار توسط علیرضا وفایی موفق به گلزنی شد و دو بر یک پیش افتاد.

درخشش حسن‌زاده و دومین پیروزی متوالی صبا در لیگ چهاردهم
این پایان کار نبود و صبایی ها در نیمه نخست یک بار دیگر گل تساوی را از تیم فوتسال راه ساری پذیرفتند ولی علی اصغر حسن زاده بازیکن ملی پوش این تیم با بهره گیری از توانمندی خود موفق شد گل دیگری را برای صبا به ثمر رسانده و صبا را سه بر دو پیش بیاندازد.

برتری سه بر دو به سود تیم فوتسال صبای قم نتیجه نیمه اول دیدار حساس این تیم با راه ساری در نخستین هفته از فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور بود و صبای قم توانست سه امتیاز این بازی را به خوبی از آن خود کند.

در نیمه دوم بازی باز هم به سود تیم فوتسال صبای قم پیش رفت و در روزی که‌ دروازه بان های دو تیم در نیمه دوم ستاره تیم های خود بودند، سنگربان های دو تیم بارها مانع گلزنی بازیکنان صبای قم و راه ساری شدند و این دیدار در نهایت سه بر دو به سود صبای قم پایان یافت.

صبای قم با کسب این پیروزی شش امتیازی شد و همچنان در بین بالانشینان جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی ماند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.sq4a2bqpmla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما