پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : 8455

راه ساری را در قم شکست می‌دهیم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: در دومین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قطعا در خانه خود راه ساری را شکست می‌دهیم.
راه ساری را در قم شکست می‌دهیم
به گزارش قم نیوز، امیر شمسایی اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را مقابل شهرداری تبریز در هفته نخست لیگ برتر فوتسال به نمایش گذاشتیم و اکنون از شرایط خوبی برای دیدار با راه ساری در هفته دوم لیگ برتر برخوردار هستیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما در دیدار خارج از خانه مقابل حریف تبریز که بازیکنان سالنی‌ باز زیادی را در ترکیب خود می‌دید نشان دادند که به آمادگی و شرایط خوبی از نظر جسمی و روحی رسیده‌اند و موفقیت در دیدار قبل را روز یکشنبه آینده برابر راه ساری نیز تکرار می‌کنند.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم با تقدیر از عملکرد دروازه‌بان این تیم در دیدار مقابل شهرداری تبریز اضافه کرد: محمد دهقان که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی امید را نیز در کارنامه دارد، در این دیدار نشان داد که شایستگیهای زیادی دارد و کادر فنی اعتماد بجایی نسبت به این بازیکن دارد.

وی بیان کرد: دهقان در دیدار مقابل تیم فوتسال شهرداری تبریز در هفته نخست لیگ برتر یکی از بهترین روزهای خود را سپری کرد و یکی از دلایل اصلی پیروزی تیم فوتسال صبای قم در این دیدار خارج از خانه حضور وی درون دروازه بود.

شمسایی تصریح کرد: در هفته دوم در خانه بازی می‌کنیم و تیمی را پیش روی داریم که در هفته نخست لیگ برتر در خانه خود برابر صنایع گیتی پسند اصفهان تن به شکست داده است بنابراین کار را ساده تلقی نمی‌کنیم و با تمام توان وارد زمین بازی‌ خواهیم شد.

وی با بیان اینکه فیلم بازی راه ساری در مقابل گیتی پسند اصفهان را به دقت ارزیابی و آنالیز کرده، بیان داشت: در هفته نخست تیم فوتسال راه ساری نیز تیم آماده‌ای نشان داد ولی بازیکنان تیم ما شایستگی‌های زیادی برای پیروزی بر این تیم دارند.

با حمایت همه جانبه تماشاگران قمی در خانه پیروز خواهیم شد
سرمربی تیم فوتسال صبای قم یاد آور شد: راه ساری نخستین حریف ما در دیدارهای خانگی این دوره از مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است که انشاءالله در حضور تماشاگران قمی و با حمایت همه جانبه آنها در خانه پیروز خواهیم شد.

وی اضافه کرد: به دنبال کسب پیروزی در دومین مسابقه از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور هستیم تا با خاطره‌ای خوش این رقابت‌ها را با تکیه بر استعداد و توانمندی وصف ناپذیر فوتسالیست‌های توانمند قمی ادامه داده و یکی از مدعیان قهرمانی باشیم.

شمسایی از حساسایت دیدار یکشنبه شب مقابل راه ساری گفت و افزود: ما در این دیدار تمامی نفرات خود را در اوج آمادگی در اختیار داریم، صدرنشین جدول رده بندی هستیم و می‌خواهیم از همین هفته نخست نشان بدهیم که صبا به دنبال کسب بهترین جایگاه در لیگ چهاردهم است.

دیدار صبای قم و راه ساری در هفته دوم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۲۲:۳۰ یکشنبه ۲۲ مرداد ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۵
https://qomnews.ir/vdcd.k0j2yt0oka26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما