يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : 8392

حضور پر قدرت نمایندگان قم در لیگ‌های فوتسال کشور

قم نيوز : قم نیوز: رییس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم گفت: همواره جزو استان‌های فوتسال خیز کشور بوده‌ایم و شایسته است که تیم‌های قمی در لیگ‌های فوتسال کشور حضور پر قدرتی داشته باشند.
حضور پر قدرت نمایندگان قم در لیگ‌های فوتسال کشور
به گزارش قم نیوز، سیدرضا برقعی امروز به مشخص شدن زمان تحویل مدارک تیم‌های قم برای حضور در لیگ‌های استانی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به برگزاری منظم مسابقات لیگ در استان باید تیم‌های ما با انسجام بیشتری در لیگ‌های کشور شرکت کنند.

وی اضافه کرد: زمان تحویل مدارک تیم‌های رده سنی جوانان و نوجوانان فوتسال استان قم به منظور شرکت در لیگ فوتسال استان قم تا بیست و پنجم مرداد ماه در نظر گرفته شده است و تیم‌های مایل به شرکت در این رقابت‌ها سریع‌تر در این خصوص اقدام کنند.

رییس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم با تاکید بر اینکه هم قصد برگزاری منظم و منسجم مسابقات استانی را داریم و هم به دنبال حضور پرقدرت در لیگ‌های کشور هستیم، افزود: قرعه کشی فصل جدید لیگ‌های استانی روز اول شهریور ماه برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه پیشرفت فوتسال قم با برگزاری مطلوب لیگ‌های استانی به خصوص در رده‌های پایه ادامه می‌یابد، ابراز داشت: قم ظرفیت بسیار بالایی در فوتسال دارد که بسیاری از آنها از رده‌های سنی پایه در تیم‌های محلات و مسابقات و جام‌های درون استانی به ویژه در ایامی همچون ماه مبارک رمضان توانمندی خود را نشان می‌دهند.

برقعی تاکید کرد: کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم بعد از برگزاری پنج شش دوره موفق رقابت‌های لیگ‌های دسته اول و دوم فوتسال باشگاه‌های استان قم، به این نتیجه رسید که برای ساماندهی تیم‌های رده‌های سنی پایه فوتسال استان به خصوص در مسابقات کشوری، لیگ‌های رده‌های سنی پایه را برنامه ریزی و در سال جاری برگزار کند که در همین راستا بازی‌های لیگ رده سنی امید به انجام رسید و تیم‌های برتر خود را شناخت.

وی با تاکید بر اینکه پیشرفت بیشتر فوتسال قم مستلزم سرمایه‌گذاری در تیم‌های پایه است، عنوان داشت: ظرفیت فوتسال در استان قم خوب و در حال رشد و پیشرفت است، ضمن اینکه در سال‌های اخیر از استان‌های سازنده در فوتسال کشور بوده‌ایم.

برقعی یادآور شد: تمام تیم‌های شرکت کننده در فوتسال باشگاه‌های استان قم از نیروهای بومی استفاده می‌کنند و این مهم موجب سازندگی در فوتسال قم شده است تا جایی که تمام ترکیب تیم صبای قم در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را هم بازیکنان بومی تشکیل می‌دادند.

رییس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم افزود: با توجه به جلسات مختلفی که در هیئت فوتبال استان قم برگزار شد، امیدواریم امسال نیز رقابت‌های لیگ‌های فوتسال باشگاه‌های قم علاوه بر رده سنی بزرگسالان در رده‌های سنی پایه نیز با موفقیت برگزار شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.n0j2yt0sxa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما