چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : 11711
نوری:

صبای قم الشباب را شکست خواهد داد

قم نيوز : قم نیوز: بهترین گلزن تیم فوتبال صبای قم گفت: به شکست الشباب امارات در پلی آف لیگ قهرمانان فوتبال آسیا بسیار خوشبینم و سعی می کنم بهتر از آنچه که در لیگ برتر بوده ام در این دیدار برای صبای قم انجام وظیفه کنم.
صبای قم الشباب را شکست خواهد داد
به گزارش قم نیوز، میلاد نوری تصریح کرد: صبای قم در دیدار با الشباب امارات متفاوت از بازی های لیگ برتر ظاهر خواهد شد و به تمام فوتبال دوستان قول می دهم که تیم ما در این دیدار تمام توان خود را برای شکست حریف اماراتی به کار بگیرد.

وی موفقیت در تک دیدار مرحله پلی آف مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های کشور آسیا را برای صبای قم و فوتبال کشورمان بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: کادر فنی ما شناخت خوبی از تیم حریف دارند و ما با اطلاعات خوبی از تیم حریف به میدان می رویم.

هافبک شش گله تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر، تصریح کرد: بازی‌ با الشباب امارات نسبت به دیدارهایی که در لیگ برتر فوتبال کشور پشت سر گذاشته‌ایم، ویژگی‌های خاص خود را دارد و شکی نیست که ما برای موفقیت در این رقابت‌ها اهمیت ویژه‌ای قائل هستیم.

وی ابراز داشت: شکی نیست که الشباب امارات تیم خوبی است چون بازیکنان مطرحی جذب کرده و الا اگر قرار بود فقط بازیکنان اماراتی در ترکیب این تیم باشند، طبیعی بود که ما از الان خودمان را برنده این بازی می دانستیم اما آنها سرمایه عظیمی برای جذب بازیکنان مطرح هزینه کرده اند.

نوری یاد آور شد: تیم ما با توجه به اینکه در خانه خودش بازی می‌کند از شانس بسیار زیادی برخوردار است اما نتیجه این دیدار به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیست و ما باید به دنبال شکست این تیم و کسب جواز صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان هستیم.

وی افزود: از تیم فوتبال الشباب امارات، کادر فنی و بازیکنان این تیم شناخت بسیار خوبی داریم، مطالعه زیادی نسبت به حریف خود داشته ایم چون مربیان ما فیلم بازی‌های اخیر این تیم در مسابقات لیگ باشگاه های امارات را با دقت آنالیز کرده‌اند.

تیم فوتبال صبای قم که فصل گذشته با کسب عنوان چهارم جدول رده بندی یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس به عنوان چهارمین نماینده فوتبال کشورمان به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است، در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان برای راه یابی به مرحله گروهی باید روز شنبه ۲۱ بهمن ماه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف تیم الشباب امارات برود در حالی که برنده این دیدار به مرحله گروهی راه پیدا می کند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdca60n6.49n6615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما