شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : 11765
ایمان رزاقی راد:

آمادگی بالایی برای شکست الشباب داریم

قم نيوز : قم نیوز: گلزن تیم فوتبال صبای قم از آمادگی بالای تیمش برای کسب برتری مقابل الشباب امارات در پلی آف لیگ قهرمانان فوتبال آسیا خبر داد.
آمادگی بالایی برای شکست الشباب داریم
به گزارش قم نیوز، ایمان رزاقی راد با اشاره به مصاف با الشباب امارات در مرحله پلی آف مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا تصریح کرد: بازی حساسی در پیش داریم و طبیعی است که تیم اماراتی هم برای کسب نتیجه گام به زمین مسابقه می‌گذارد.

وی ادامه داد: این دیدار حساس تکرار نخواهد شد و هر اتفاقی قرار است رخ بدهد، مطمئنا در پایان این بازی در خصوص سرنوشت صبا و الشباب مشخص می‌شود، بنابراین باید قدر بازی در کشورمان و در ورزشگاه اختصاصی خودمان را بدانیم و به پیروزی فکر کنیم.

مهاجم با تجربه تیم فوتبال صبای قم افزود: ما ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه هستیم، حضور چند با تجربه در ترکیب تیم فرصت مغتنمی است که جوانترها نیز از تجربیات آنها به خوبی بهره برده و همگی در کنار یکدیگر برای کسب پیروزی به میدان برویم.

وی تصریح کرد: شرایط تیم خوب است و ما ویژه این بازی تمرینات خوبی برگزار کرده‌ایم، مربیان آنالیز خوبی از تیم الشباب امارات داشته‌اند و این تیم را به خوبی می‌شناسند، فکر می‌کنم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بتوانیم با پیروزی میدان را ترک کنیم.

رزاقی راد که پیش از این سابقه همراهی پاس تهران در مسابقات آسیایی را دارد، اضافه کرد: ما باید در این بازی از فرصت میزبانی به خوبی بهره ببریم و استفاده از موقعیت‌های گلزنی نیز می‌تواند نقش مهمی در پیروزی ما در این بازی حساس داشته باشد.

وی یادآور شد: تیمی که در این بازی کنترل خوبی بر میانه میدان داشته باشد، مطمئنا نتیجه می‌گیرد و امیدوارم در روزی بسیار خوب در مقابل الشباب امارات یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشته و با پیروزی میدان را ترک کنیم.

مهاجم تیم فوتبال صبای قم در خصوص وضعیت آمادگی خود تصریح کرد: بعد از مصدومیت جزیی که از بازی با صنعت نفت آبادان به آن دچار شدم، تمرینات خوبی داشته و آماده هستم، اما بازی کردن من در این دیدار به نظر مربیان تیم بستگی دارد.

مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و الشباب امارات در مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا از ساعت ۱۷ امروز شنبه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjiaev.uqevmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما