شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب : 11756
منبع : قم نیوز
رئيس شوراي اسلامي شهر قم خواستار شد:

اجراي طرح سياست تشويقي براي رانندگان تاكسي

قم نيوز : قم نیوز: رئيس شوراي اسلامي شهر قم گفت: يكي از نكات مهمي كه بايد مورد توجه قرار گيرد، در خصوص مسائل رفاهي است كه تلاش و سياست تشويقي اجرايي شود.
اجراي طرح سياست تشويقي براي رانندگان تاكسي
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سيدمحمد آتش‌زر در بازديد اعضاي شوراي اسلامي شهر قم از سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم گفت: يكي از مشكلاتي که مردم در خصوص برخورد با تاكسي‌ها با آن مواجه هستند، موضوع عدم ثبات قيمت كرايه‌هاست كه بايد به دقت بررسي شود.

وي بيان داشت: از سوي ديگر يكي از مشكلات نيز كه تاكسي‌ها به وجود مي‌آورند بحث مسافران دربستي است كه بايد به آن توجه داشت و از اين روند جلوگيري شود.

رئيس شوراي اسلامي شهر قم تاكيد كرد: بايد بازتعريفي نسبت به تاكسي در كشور داشته باشيم، در تمام دنيا تاكسي يك وسيله نقليه‌اي است كه تعداد كمي از جامعه از آن استفاده مي‌كنند و اكثرا از حمل و نقل ريلي و اتوبوس است.

حجت‌الاسلام آتش‌زر گفت: يكي از كارها اين است كه تاكسي‌های خطوط ايجاد شود به گونه‌اي كه و مبدا و مقصدآنها مشخص باشد.

وي با بيان اينكه استفاده از تاكسيمتر مورد استفاده قرار نمي‌گيرد گفت: بسياري از تاكسي‌ها اين وسيله را دارند اما استفاده نمي‌كنند و بايد فكري در اين زمينه شود.

حجت‌الاسلام آتش‌زر تاكيد كرد: بايد فرهنگ استفاده از تاكسيمتر مد نظر قرار گيرد تا هم مسافر و هم راننده بدانند به چه ميزان بايد هزينه پرداخت كنند.

رئيس شوراي اسلامي شهر قم در خصوص نرخ قيمت گذاري تاكسي‌ها گفت: در اين زمينه نيز بايد توجه داشت كه تا پايان سال جلسات كارشناسي انجام شده كه بتوانيم قيمت‌ها را از سال آينده اجرايي كنيم.

وي افزود: همچنين يكي از نكات مهمي كه بايد مورد توجه قرار گيرد، در خصوص مسائل رفاهي است كه تلاش و سياست تشويقي اجرايي شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjmaev.uqevizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما