چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : 11872
معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت:

دانشکده مطالعات خانواده راه‌اندازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت از راه‌اندازی دانشکده مطالعات خانواده در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
دانشکده مطالعات خانواده راه‌اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد صادق سنگی با اشاره به راه‌اندازی مؤسسه اخلاق و تربیت از سال ۹۰ اظهار کرد: این مؤسسه با پذیرش ۵۴ نفر دانشجو در رشته‌های اخلاق کاربردی و مشاوره در مقطع کارشناسی ارشد فعالیت خود را آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: ۶۰ نفر از طلاب متقاضی با برگزاری آزمون اختصاصی سال ۹۱ در رشته‌های اخلاق کاربردی و مشاوره، تربیت اخلاقی و روانشناسی اسلامی پذیرش شدند که در نیمسال دوم در مقطع کارشناسی ارشد مشغول تحصیل می‌شوند.

معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت با بیان اینکه اکنون سه دانشکده اخلاق، تربیت و روانشناسی در این مؤسسه مشغول فعالیت هستند عنوان داشت: با توجه به ضرورت این امر که یکی از سه ضلع معارف اسلامی و دینی بحث اخلاق و پرداختن به علوم رفتاری در کنار عقاید و احکام بوده این مؤسسه تشکیل شده است تا مبانی نظری و عملی این علم ترویج شود.

وی با اشاره به اهمیت مبحث سبک زندگی اسلامی گفت: دانشکده مطالعات خانواده در زمینه خانواده و سبک زندگی در آینده‌ای نزدیک فعالیت خود را آغاز می‌کند تا به طور تخصصی‌تر به این حوزه‌ وارد شویم.

سنگی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی دانشکده تربیت مربی به واسطه ارتباط رشته‌های مؤسسه با آموزش و پرورش و فضای تربیتی کل کشور در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: با توجه به ارتباط اخلاق با عرفان عملی دانشکده عرفان در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcirvaz.t1azy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما