سه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۳۱
کد مطلب : 12924

ارائه مشاوره رايگان در طرح نوروزي پليس قم

قم نيوز : قم نیوز: سرهنگ صادقي معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم از ارائه مشاوره رايگان مشاوران اين معاونت در طرح نوروزي در استان خبر داد.
ارائه مشاوره رايگان در طرح نوروزي پليس قم
به گزارش قم نیوز، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم اظهار داشت: ارائه خدمات مشاوره اي رايگان در طول سال در مرکز مشاوره اين معاونت انجام مي شود .

وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه ۱۰ مشاور در ايستگاه نوروزي استان به مسافران و زائران خدمات مشاوره اي مي دهندادامه داد: قبل از ايام نوروز طي جلساتي که برگزار شد ، مسافران نوروزي نيز از مشاوران و متخصصان مرکز مشاوره اين معاونت ، بهره مند مي شوند.

سرهنگ صادقي در ادامه با اشاره به بازديد وي بازديد از ايستگاه هاي نوروزي پليس افزود: در ايام نوروز استان قم پذيراي خيل عظيمي از زائران و مسافران نوروزي است که اين خادمان حضرت والعصر (عج) ، همچون سنوات قبل در لباس نيروي انتظامي با استقبال و پذيرايي گرم و فراهم نمودن تمهيدات و برنامه هاي ويژه قدوم ميهمانان را گرامي مي دارند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم گفت: همزمان با ايام نوروز اداره مشاوره اين معاونت برنامه هاي مختلفي را با هدف ارائه خدمات مشاوره اي ، پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي ، معرفي عملکرد و اقدامات مشاوره ، ارائه خدمات اورژانسي و مددکاري به زائرين نيازمند در مرکز مشاوره و دواير مددکاري کلانتري ها و ايستگاههاي نوروزي به مرحله اجرا در آورده است که در کنار اقدامات ساير قسمت هاي پليس به نوبه خود نقش موثري در ارتقاء امنيت عمومي و تحقق امر جامعه محوري پليس داشته است .

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchkwnz.23niidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما