سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : 7362
صادقی خبرداد:

ارایه خدمات رایگان در مركز مشاوره معاونت اجتماعی انتظامی قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم، از ارایه خدمات رایگان در مركز مشاوره این معاونت به شهروندان خبر داد.
ارایه خدمات رایگان در مركز مشاوره معاونت اجتماعی انتظامی قم
به گزارش قم نیوز، سرهنگ احمد صادقی با اعلام این خبر گفت: علاقمندان می توانند همه روزه از خدمات رایگان مشاوره ای این مركز واقع در خیابان امام خمینی (ره) روبروی اداره كل دارایی و مالیاتی استان، مراجعه و یا با شماره تلفن "۲۱۸۲۵۷4" تماس حاصل نمایند.

وی ادامه داد: با جدید ترین شیوه های علمی در حوزه مشاوره می توان احساس امنیت را در جامعه بالا برد و مركز مشاوره معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با مشاوره رایگان به افراد نیازمند و بی بضاعت توانسته است رضایت حداكثری شهروندان را جلب كند.

صادقی اضافه كرد: مددكاران اجتماعی فرماندهی انتظامی استان توانسته اند جرایم و تخلفات را تا حد زیادی ریشه یابی كرده و با راهنمایی و مشاوره، سنگ صبور شهروندان باشند.

وی افزود: مددكاران اجتماعی می توانند با ارایه مشاوره به مددجویان، بسیاری از مشكلات را مرتفع كرده و از بروز آسیب های جدی در سطح جامعه جلوگیری كنند.

به گفته وی، بهداشت روح و روان، زمینه ساز آرامش و امنیت جامعه است و خانواده ها با آشنایی و بهره گیری از مهارت های زندگی می توانند در افزایش امنیت عمومی تاثیرگذار باشند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.meafuqet8sfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما