دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : 12009
معاون خدمات شهری شهردار قم خبر داد

اجرای طرح ضربتی پاکسازی معابر شهری در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری شهرداری قم از اجرای طرح پاکسازی حاشیه کمربندی‌ها و ورودی‌های شهری با همکاری مناطق هشت‌گانه شهرداری خبر داد.
اجرای طرح ضربتی پاکسازی معابر شهری در قم
به گزارش قم نیوز، مهدی اصفهانیان مقدم گفت: تولید هزاران تن از پسماندهای عمرانی و ساختمانی از یک سو و مشکلات ناشی از جمع‌آوری، انتقال و دفع آن‌ها از سوی دیگر موجب می‌شود زیان‌های غیر قابل جبرانی به محیط زیست وارد شود.

وی ادامه داد: این پسماندها علاوه بر این‌که موجب از بین رفتن منابع طبیعی می‌شوند زندگی طبیعی انسان را مورد تأثیرات آزار دهنده خود قرار داده و موجب بروز مشکلات عدیده‌ای می‌شوند.

معاون شهردار قم ادامه داد: البته شهرداری قم در راستای ساماندهی و کنترل خودروهای حمل پسماندهای عمرانی با سازماندهی مناسب و نظارت دقیق و ایجاد مکان‌های مجاز تخلیه، گام بسیار مؤثری در کاهش آلودگی‌های زیست محیطی برداشته است.

وی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال و آغاز سفرهای نوروزی و با توجه به این‌که شهر مقدس قم در مسیر مواصلاتی ۱۷ استان کشور قرار دارد و همه ساله در مراسم‌‌ مختلف شاهد حضور میلیون‌ها زائر و مسافر در این شهر مقدس هستیم و شهرداری قم طرح پاکسازی و تسطیح حاشیه‌های کمربندی‌ها و ورودی‌های شهر و همچنین زمین‌های بایر و بلااستفاده در سطح شهر را با همکاری مناطق هشت‌گانه شهرداری و سازمان‌های تابعه به مرحله اجرا می‌گذارد.

اصفهانیان مقدم تصریح کرد: فاز اول این طرح از نیمه دوم بهمن آغاز شده و تا اواسط اسفند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcb9gb8.rhb5gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما