چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب : 12071
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم:

۱۱۰ اتوبوس شهري به كتابخانه مجهز شدند

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم گفت: به منظور گسترش فرهنگ كتابخاني در شهر، ۱۱۰ اتوبوس شهري را مجهز به كتابخانه كرده‌ايم تا همشهريان بتوانند از كتاب هاي آن استفاده كنند.
۱۱۰ اتوبوس شهري به كتابخانه مجهز شدند
به گزارش قم نیوز، سعيد امرالهي در جلسه بازديد اعضاي شوراي اسلامي شهر قم از سازمان اتوبوسراني گفت: در حال حاضر ۲۵۰ دستگاه اتوبوس فعال در سطح شهر توسط بخش خصوصي و ۵۰ اتوبوس نيز توسط اين سازمان به مردم خدمات رساني مي‌كنند.

وي بيان داشت: همه تلاش و توان ما بر خدمات رساني مطلوب‌تر به همشهريان است كه بايد در اين راستا با برنامه ريزي دقيق و نظارت‌هاي گسترده بر روند فعاليت‌هاي بخش خصوصي تلاش كرد.

مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم با اشاره به خدمات رساني به رانندگان گفت: به منظور رفاه حال رانندگان بيش از ۷۰ نفر از رانندگان را با خانواده به مشهد فرستاديم تا علاوه بر زيارت با روحيه بالاتري به خدمات رساني بپردازند.

امرالهي ادامه داد: يكي از كارهاي صورت گرفته رنگ آميزي و زيباسازي ايستگاه‌هاي اتوبوس بوده و علاوه بر آن نيز سرويس ويژه آرامستان بهشت معصومه(س) و خط سريع‌السير پرديسان براي خدمات رساني مطلوب‌تر راه اندازي شده است.

وي گفت: به منظور گسترش فرهنگ كتابخاني در شهر، ۱۱۰ اتوبوس شهري را مجهز به كتابخانه كرده‌ايم تا همشهريان بتوانند از كتاب هاي آن استفاده كنند.

مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم تصريح كرد: از ديگر كارهاي انجام شده راه‌اندازي خطوط شبانه ميدان ۷۲ تن است تا زائران بتوانند با استفاده از آن به مقصد برسند.

وي در خصوص حمايت‌هاي صورت گرفته از بخش خصوصي گفت: شهرداري در سال‌هاي ۸۸، ۸۹ و ۹۰ بيش از ۲ ميليارد و ۳۰۰ ميليون تومان به بخش خصوصي براي خدمات رساني به همشهريان براي حمل و نقل اتوبوس كمك كرده است.

امرالهي با اشاره به راه‌اندازي كارت بليط در سطح شهر گفت: تا پايان سال اين طرح ۸۰ درصد اجراي كامل خواهد شد و زيرساخت‌هاي آن نيز فراهم شده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdca6wn6.49nu015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما