شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب : 12125
دبیر هیئت تنیس قم:

2 تنیس‌باز قمی به تیم ملی دعوت شدند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تنیس قم از دعوت شدن دو تنیس‌باز آینده‌دار استان به تیم ملی نوجوانان کشورمان خبر داد.
2 تنیس‌باز قمی به تیم ملی دعوت شدند
به گزارش قم نیوز، سید مقتدا خاتمی تصریح کرد: گام‌های خوبی که در توسعه رشته تنیس در استان قم برداشته‌ایم علاوه بر اینکه ما را در عرصه قهرمانی پیش برده سبب سرافرازی تنیس قم در کشور شده است.

وی ادامه داد: در چند سال اخیر هیئت تنیس استان قم نگاه و توجه بسیار خوب و جدی به امر استعدادیابی و سازندگی این رشته از رده‌های سنی پایه داشته است و حاصل آن دعوت شدن تنیس‌بازان توانمند و خوش آتیه قمی به تیم‌های ملی کشورمان است.

دبیر هیئت تنیس استان قم افزود: در حال حاضر چند باشگاه فعال تنیس در قم مشغول استعدادیابی و آموزش این رشته ورزشی به نونهالان و نوجوانان هستند و از قضا یکی از اتفاقات خوبی که به دنبال این اقدام رخ داده، استقبال بسیار خوب خانواده‌ها و شهروندان قمی از حضور فرزندانشان در آموزش‌ها و تمرینات این رشته ورزشی است.

وی یاد‌آور شد: کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی هیئت تنیس همه روزه در نوبت صبح ویژه دختران و در نوبت عصر ویژه پسران در حال برگزاری است و در حال حاضر نیز آمادگی ثبت‌نام از علاقمندان به این رشته را در سنین مختلف داریم.

خاتمی تاکید کرد: آنچه که به آن اشاره شد خلاصه‌ای از اقدامات هیئت در راستای توسعه و پیشرفت تنیس در قم بود و باید این خبر خوش را بدهیم که حاصل این تلاش‌ها نگاه بسیار خوب فدراسیون تنیس و مربیان تیم‌های ملی کشورمان به تنیس قم و تنیس‌بازان قمی است.

وی خاطرنشان کرد: در دعوتی که اخیراً از سوی مربیان تیم ملی زیر ۱۶ سال کشورمان از نوجوانان تنیس کشور از استان‌های مختلف صورت گرفت، نام دو تنیس‌باز آینده‌دار قمی نیز به چشم می‌خورد و قم نیز در تیم ملی دو ملی‌پوش دارد.

دبیر هیئت تنیس استان قم افزود: دو ملی‌پوش تنیس قم در ترکیب تیم ملی نوجوانان زیر ۱۶ سال امیرحسین بادی و محمدجواد رضا‌زاده هستند که هر دو در مسابقات قهرمانی کشور در ترکیب تیم تنیس قم حضور داشتند و مطمئناً در سنین بالاتر نیز می‌توانند ارزش‌های خود را نشان داده و قم را در تنیس بزرگسالان مطرح کنند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcam6n6.49nuu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما