شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : 12144
معاون شهردار قم خبر داد

تجهیز بوستان‌های شهری برای اسکان موقت زائران

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری شهرداری قم از تجهیز بوستان‌های شهری قم برای رفاه حال زائران و به منظور اسکان موقت مسافران خبر داد.
تجهیز بوستان‌های شهری برای اسکان موقت زائران
به گزارش قم نیوز، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به وضعیت جغرافیایی شهر مقدس قم و حضور میلیونی زائران و مسافران در عش آل محمد اظهار داشت: شهرداری قم اقدامات ویژه‌ای را به منظور زیباسازی و تغییر سیمای شهر و همچنین ایجاد زمینه مناسب در راستای تأمین رفاه حال زائران و مسافران در شهر مقدس قم به اجرا می‌گذارد.

وی از برنامه‌های این معاونت برای خدمت‌رسانی بیشتر به زائران خبر داد و گفت: در همین خصوص برنامه‌ریزی لازم به منظور آماده‌سازی و تجهیز بوستان‌های بزرگ شهری برای اسکان موقت زائران و مسافران و نیز کاهش حجم ترافیک در هسته مرکزی و بستر رودخانه با همکاری دیگر ادارات استان صورت گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم، گشت بازرسی پیاده مدیران حوزه، سازمان‌های تابعه و مناطق شهرداری از پارک‌ها و بوستان‌ها به منظور رفع نواقص و ایجاد زمینه مناسب برای بهره‌برداری مطلوب زائران و مسافران از امکانات و تجهیزات مربوطه را از دیگر برنامه‌های شهرداری در راستای افزایش کیفیت خدمات شهری عنوان کرد و ادامه داد: این برنامه از ۲۳ بهمن‌ماه در مناطق هشت‌گانه در حال اجرا است.

وی، شناسایی دقیق موارد و مشکلات پیش‌روی زائران و مسافران و بررسی و اقدام سریع در رفع آنها را از مزایای اجرای این طرح برشمرد و خاطرنشان کرد: این بازرسی‌ها به طور مستمر در تمام بوستان‌های بزرگ شهری با حضور مدیران مناطق و معاونین و مسئولان نواحی و فضای سبز مربوطه برگزار خواهد شد تا علاوه بر رفع نواقص احتمالی، نسبت به تجهیز این بوستان‌ها اقدام شود.

اصفهانیان مقدم از برپایی ستادهای اطلاع‌رسانی نوروزی در مبادی ورودی و هسته مرکزی شهر و پیرامون جمکران و حرم مطهر خبر داد و گفت: مسافران و زائران که قصد سفر به ‌هر مقدس قم را دارند، می‌توانند نسبت به تأمین مایحتاج مورد نیاز خود اقدام کرده و راهنمایی لازم در خصوص دسترسی به اماکن زیارتی و اقامتی را دریافت کنند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcba8b8.rhb5apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما