دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : 12203
حیدرآبادی خبر داد:

وضعیت واحدهای اقامتی قم بهتر مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از بهبود وضعیت واحدهای اقامتی در این استان خبر داد.
وضعیت واحدهای اقامتی قم بهتر مي‌شود
به گزارش قم نیوز، سید مهدی حیدرآبادی در همایش سراسری مراكز خدمات تاسیسات گردشگری که در فرهنگسرای جوان قم برگزار شد، بیان کرد: در سند راهبردی استان قم، گردشگری محور توسعه استان است که این نشان دهنده جایگاه گردشگری در این استان است.

وی گفت: در ایام نوروز کار و وضایف واحدهای گردشگری مضاعف می‌شود زیرا شرایط قم در مهمان پذیری ویژه است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با اشاره به تلاش بسیار مجامع صنفی در رفع مشکلات، افزود: در قم بیشترین واحدهای پذیرایی وجود دارد و مجامع صنفی در تمدید پروانه این واحد‌ها تلاش بسیاری داشته‌اند.

وی بیان کرد: انجمن صنفی دفا‌تر مسافرتی در رسیدگی به شکایات مردمی پیشتاز بوده‌اند و از این طریق بار سنگینی را از دوش سازمان میراث فرهنگی برداشته‌اند.

حیدرآبادی در خصوص نرخ گذاری‌ها افزود: پیگیری‌های بسیاری در این زمینه انجام شده است اما سیاست دولت بر این بود که برای کنترل قیمت‌ها افزایش نرخ وجود نداشته باشد اما در حال پیگیری هستیم تا قبل از آغاز سال جدید نرخ گذاری‌های جدیدی انجام شود.

وی بیان کرد: گردشگری مجموعه‌ای است که برای فعالیت بهتر خود به همکاری واحدهای دیگر نیاز دارد و ادارات مختلف نیز در این خدمت رسانی به زائران باید تلاش کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم بیان کرد: واحدهای گردشگری به خصوص واحدهای اقامتی با سال‌های گذشته تفاوت بسیاری داشته است و وضعیت آن بهبودیافته است.

وی گفت: لازم است علاوه بر توجه به بخش سخت افزاری سرمایه گذاری به بخش نرم افزاری آنکه جذب نیروی کارآمد است نیز توجه شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchxinz.23nivdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما