دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : 12231
با حضور رئیس فدراسیون گلف

نخستین آکادمی مینی گلف قم افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: نخستین آکادمی مینی گلف قم با حضور کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون گلف کشورمان افتتاح شد.
نخستین آکادمی مینی گلف قم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز، رئیس فدراسیون گلف در سی و یکمین سفر استانی خود و در راستای توسعه گلف در سراسر کشور به استان قم سفر و پس از حضور در مجمع سالیانه هیئت گلف قم زمین‌های مینی گلف این استان را افتتاح کرد.

این در حالی است که پیش از این افتتاح مجمع سالیانه هیئت گلف استان قم نیز با حضور کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون، سیدمهدی غیاثی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان و سید محمد علویون رئیس هیئت گلف قم و سایر اعضاء مجمع برگزار شد.

رضایت کامل آقای رئیس از عملکرد هیئت گلف قم

رئیس فدراسیون گلف کشورمان در این مجمع با ابراز رضایت از عملکرد هیئت گلف استان قم طی سال‌های اخیر و اقدام ارزشمند این هیئت در راه‌اندازی و افتتاح زمین مینی گلف جدید واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان، قم را دارای ظرفیت‌های بالقوه در گلف برشمرد.

کیکاوس سعیدی در ادامه از مرحله دوم ارائه تجهیزات تخصصی گلف به استان‌ها از جمله قم خبر داد و افزود: با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان در خصوص خرید و تأمین تجهیزات گلف و ارسال آن به تمام هیئت‌های استانی، امیدوارم بتوانیم بیش از گذشته در راستای توسعه گلف در سراسر کشور اقدام و برای کسب سهمیه در المپیک ۲۰۱۶ برزیل توفیقات قابل توجهی کسب کنیم.

گزارش کامل علویون در خصوص عملکرد یک ساله هیئت گلف
در ادامه این مجمع سید محمد علویون رئیس هیئت گلف استان قم گزارش کاملی از عملکرد سال جاری این هیئت، گزارشات مالی و برنامه‌های آتی ارائه کرد و خواستار توجه بیشتر مسئولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان قم به این هیئت ورزشی شد.

سید مهدی غیاثی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز در ادامه، مجموع توضیحاتی در خصوص کمک‌های مالی انجام شده به هیئت گلف قم ارائه کرد و در خصوص در اختیار گذاشتن زمین، به منظور احداث زمین مینی گلف توضیحاتی بیان کرد و قول داد محوطه‌ای دیگر به مساحت ۱۰۰ متر در مجموعه حیدریان به منظور احداث آکادمی گلف اختصاص یابد.

این در حالی است که در پایان مجمع تعدادی از اعضاء هیئت رئیسه و کمیته‌های مختلف هیئت گلف استان قم به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

پس از برگزاری مجمع نیز زمین ۱۸ میدانی مینی گلف واقع در مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان شهر مقدس قم با حضور رئیس فدراسیون گلف، مسئولین استانی و علاقه‌مندان گلف مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcizraz.t1arp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما