پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : 14917
رئیس هیئت گلف استان قم:

معرفي برترين‌هاي گلف بانوان و آقايان قهرمانی قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت گلف استان قم از معرفی افراد برتر مسابقات گلف قهرمانی آقایان و بانوان قم خبر داد.
معرفي برترين‌هاي گلف بانوان و آقايان قهرمانی قم
به گزارش قم نیوز، سیدمحمد علویون اظهار داشت: برنامه ریزی هیئت گلف استان قم برای برگزاری رقابت های استانی به این شکل است که در قالب مسابقات قهرمانی استان در هر فصل به مناسبت های مختلف چند دوره رقابت بین برترین های این رشته و همچنین مینی گلف برگزار کنیم.
 
وی ادامه داد: آنچه که می تواند مرتب گلف بازان خوب و مستعد ما را در شرایط مسابقه قرار بدهد، برگزاری همین رقابت های استانی است زیرا از زمان و مکان و همچنین نحوه برگزاری رقابت های قهرمانی کشور در هر دو رشته مینی گلف و گلف آگاهیم و نفرات اعزامی استان به این رقابت ها را بر اساس ارزیابی عملکردی در مسابقات استانی داشته اند، انتخاب می کنیم.
 
رئیس هیئت گلف استان قم تصریح کرد: تفاوتی نمی کند که اعزام های ما در بخش بانوان انجام شود یا در بخش آقایان، بلکه مهم برای ما قرار داشتن گلف بازان استان در بهترین شرایط آمادگی است تا بتوانیم از مسابقات کشوری با دست پر بازگردیم.
 
وی یاد آور شد: قم در بین استان های فعال در رشته های ورزشی گلف و مینی گلف سابقه خوبی دارد و همواره به گلف بازان ما به عنوان نفرات مدعی قهرمانی نگاه می شود، به همین خاطر کار استعدادیابی این رشته را نیز آغاز کرده ایم تا قم در گلف شرایط خوب خود را حفظ کند.
 
علویون در ادامه با بیان اینکه برنامه آتی ما برگزاری رقابت های گلف جام رمضان خواهد بود، ابراز داشت: پیش از آغاز ماه مبارک رمضان، رقابت هایی به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار کردیم که در نهایت برترين‌هاي مسابقات ميني گلف آقايان و بانوان قم در این دوره از پیکارها معرفي و تجليل شدند.
 
وی اضافه کرد: با برنامه ريزي انجام شده در هیئت مسابقه مینی گلف ویژه اعیاد شعبانیه با حضور 15 نفر از گلف بازان در بخش زنان و همچنين 20 نفر از گلف بازان در بخش آقايان در آکادمی مینی گلف حیدریان برگزار شد که نفرات برتر به شطرح زیر معرفی شدند.
 
برترين‌هاي مسابقات بخش بانوان:
نفر اول: مریم علویون
نفر دوم: معصومه کاظم پور
نفر سوم: زهرا فراهانی
 
برترين‌هاي مسابقات بخش اقایان:
نفر اول: مجید کربلایی
نفر دوم: محسن جباری
نفر سوم: ناصر لسانی


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcbz9b8.rhba8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما