سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب : 12271
حجت‌الاسلام آتش‌زر:

شورا در جذب نيروي سازمان‌ آتش‌نشاني انقباضي عمل نمي‌كند

قم نيوز : قم نیوز: رئيس شوراي اسلامي شهر قم بيان داشت: شورا در جذب نيرو براي شهرداري انقباضي عمل مي‌كند اما براي سازمان آتش‌نشاني اينگونه نبوده و با تمام توان در جذب نيروي كارآمد تلاش خواهد شد.
شورا در جذب نيروي سازمان‌ آتش‌نشاني انقباضي عمل نمي‌كند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سيدمحمد آتش‌زر در بازديد اعضاي شوراي اسلامي شهر قم از سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم گفت: يكي از اصلي‌ترين وظايف شهرداري براي امنيت رواني فعال نگه‌داشتن اين سازمان است كه تلاش‌هاي بسياري نيز انجام شده است.

وي بيان داشت: مهمترين موضوعي كه در اين سازمان بايد به آن توجه شود، اين است كه اطمينان و آسايش مردم را بالا برده و بدانند كه اگر اتفاقي بيفتند كسي هست كه به آنها كمك كند.

رئيس شوراي اسلامي شهر قم عنوان داشت: كار در آتش‌نشاني يك عبادت است و شما به كساني كمك مي‌كنيد كه هيچ پناهي نداشته و خداوند با دست شما به آنها كمك مي‌كند.

حجت‌الاسلام آتش‌زر بيان داشت: شورا در جذب نيرو براي شهرداري انقباضي عمل مي‌كند اما براي سازمان آتش‌نشاني اينگونه نبوده و با تمام توان در جذب نيروي كارآمد تلاش خواهد شد.

وي با اشاره به فعاليت خيرين عنوان داشت: بايد از ظرفيت خيرين در ايجاد ايستگاه‌ها نيز استفاده شده و شورا آمادگي دارد تا اگر خيري نيمي از هزينه‌هاي ساخت ايستگاه‌ها را تامين كند، ايستگاه به نام خير ثبت شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdccsiqs.2bqim8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما