چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 12292
معاون سپاه :

سه هزار سرگروه حلقه تربیتی صالحین در قم فعالیت می کنند

قم نيوز : قم نیوز: معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: بیش از سه هزار سرگروه حلقه های تربیتی صالحین در بسیج اقشار، نواحی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج استان درحال فعالیت هستند.
سه هزار سرگروه حلقه تربیتی صالحین در قم فعالیت می کنند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام رضا اعزازی در جمع مسوولان تربیت و آموزش حوزه ها و نواحی مقاومت بسیج قم در مرکز آیت الله سعیدی، افزود: با تمام توان درجهت تحقق اهداف برنامه صالحین استان و کیفی سازی بیشتر حلقه های صالحین حرکت خواهیم کرد.

وی گفت: مجموعه شجره طیبه صالحین به کسانی نیاز دارد که فعالیت جهادی داشته و زندگی خود را وقف تربیت نیروی صالح برای امام زمان(عج) و آینده انقلاب کنند.

وی با بیان اینکه در بسیج نمی شود ، نمی خواهم و نمی توانم وجود ندارد، اظهار داشت: وجود تفکر و روحیه بسیج، تحرک بخش و امیدوار کننده است و مجموعه صالحین بسیج خواهد توانست با همدلی، همفکری و جلسات مستمر در کوتاه ترین زمان، بهترین و باکیفیت ترین طرح ها و نیروها را شناسایی و وارد مجموعه کند.

اعزازی از پایگاه ها و حوزه هایی که حداکثر نیروها را در حلقه های کیفی تربیتی سازماندهی کرده اند، تقدیر و بر لزوم زمان بندی و پیگیری انجام دوره های آموزشی و سازماندهی نیروها در حلقه های صالحین بسیج تاکید کرد.

وی اضافه کرد: مسوولان تربیت و آموزش و صالحین حوزه ها موتور محرک جذب و آموزش و موثرترین جمع صالحین استان هستند و ماموریت سنگینی بردوش دارند.

گفتنی است در این جلسه هر یک از حاضران دیدگاه های خود را در ارتباط با مسایل موجود در پایگاهها و حوزه ها مطرح کردند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcf00dy.w6d01agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما