پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : 15115
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار سپاه قم عنوان کرد:

تقویت فعالیت‌های حلقه‌های معرفتی بسیج

قم نيوز : قم نیوز: مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار سپاه قم گفت: با توجه به اهمیت حلقه‌های صالحین از این پس در بحث نظارت بر حلقه‌های معرفتی بسیج برنامه‌های بیشتری خواهیم داشت.
تقویت فعالیت‌های حلقه‌های معرفتی بسیج
 به گزارش قم به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب، حجت‌الاسلام حسین تولایی در جلسه همفکری و هم‌اندیشی سازمان بسیج کارمندان استان که با حضور جمعی از مسئولین و فرماندهان این رده مقاومت بسیج برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: انسان برای رفتن به هر مهمانی خود را آراسته می‌کند و با آمادگی کامل به سوی مهمانی قدم بر می‌دارد.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار سپاه قم به ماه رمضان و مهمانی خداوند در این ماه اشاره کرد و ابراز داشت: ما باید برای استفاده از این مهمانی خود را از گناهان پاک سازیم و با روحی لطیف، ماه خدا را آغاز کنیم تا او از ما بهتر پذیرایی کند.
 
وی بر لزوم تغذیه سالم در ماه رمضان تاکید کرد و خاطر نشان کرد: اگر در این ماه مبارک به تغذیه سالم توجه نکنیم، روزه گرفتن برای ما ضررهایی به دنبال خواهد داشت.
 
تولایی برخی وظایف نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بیان کرد و تصریح کرد: با توجه به اهمیت حلقه‌های صالحین از این پس در بحث نظارت بر حلقه‌های معرفتی بسیج برنامه‌های بیشتری خواهیم داشت.
 
در ادامه این جلسه مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه علی بن ابیطالب(ع) بر لزوم گسترش حلقه‌های صالحین در تمام رده‌های مقاومت بسیج تاکید کرد و گفت: تکامل ایمان بسیجیان و حضور موثرتر آنان در جامعه از برکات این حلقه‌های تربیتی است.
 
بوالحسنی افزود: برنامه‌های بسیج مورد تاثیر عملکرد طرح صالحین، رنگ و بویی تازه به خود گرفته‌اند و امیدواریم پس از تحقق اهداف پایانی این طرح، شاهد دگرگونی‌های بسیار مثبتی در جامعه باشیم.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdccpsqs.2bqps8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما