چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 12299
نماینده جامعه مهمان‌پذیرداران استان قم:

مهمان‌پذیرهای قدیمی قم بازسازی می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: نماینده جامعه مهمان‌پذیرداران استان قم گفت: به دلیل قدمت فراوان برخی مهمان‌پذیرها و فرسوده شدن آنان تسهیلات لازم برای بازسازی به این واحدهای صنفی داده خواهد شد.
مهمان‌پذیرهای قدیمی قم بازسازی می‌شوند
به گزارش قم نیوز، سید محمد رضیان اظهار کرد: برخی از مهمان‌پذیرهای استان قم نیم قرن قدمت فعالیت دارند که این قدمت موجب شده ساختمان این مهمان‌پذیرها بسیار فرسوده شود.

وی افزود: با توجه به اینکه وجود ساختمان‌های قدیمی برای میزبانی از زائران حضرت معصومه (س) در شأن استان قم نیست تسهیلات لازم برای نوسازی این اماکن باید فراهم شود.

نماینده جامعه مهمان‌پذیرداران استان قم بیان کرد: برای برخی از واحدهای اقامتی پروانه‌های کوتاه مدت صادر و تمدید می‌شود و تمهیدات لازم نیز برای آن دسته از مهمان‌‌پذیرها که امکانات بهتری دارند برای تبدیل شدن به واحدهای رسمی‌تری مانند هتل فراهم می‌شود.

وی با اشاره به مشکل تفاوت نیافتن نرخ مهمان‌‌پذیرها ابراز کرد: از سال گذشته تا کنون نرخ‌های مصوب مهمان‌‌پذیرها تغییر نیافته است که با رایزنی‌های انجام شده مشکلات در حال برطرف شدن است.

رضیان بر لزوم تقویت کمیسیون‌های تخصصی برای خدمت به زائران کریمه اهل بیت (س) تاکید کرد و گفت: با برگزاری این کمیسیون‌ها بحث‌های درون استانی تقویت شده و می‌توانیم خدمات بهتری را به زائران ارائه کنیم.

وی اذعان کرد: استقبال زائران از دغدغه‌های اصلی صنوف فعال در عرصه گردشگری است که امیدواریم بتوانیم در نوروز امسال میزبان خوبی برای زائران کریمه اهل بیت (س) باشیم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdccoiqs.2bqio8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما