پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب : 12306
مدیر اداره تعلیم و تربیت آستان مقدس حضرت معصومه خبر داد

راه‌اندازی مدارس وابسته به آستان مقدس قم در شهرهای مختلف

قم نيوز : قم نیوز: مدیر اداره تعلیم و تربیت آستان مقدس حضرت معصومه از راه‌اندازی مراکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت و مدارس و مراکز آموزش‌های رسمی وابسته به آستان مقدس قم در استان‌های مختلف در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
راه‌اندازی مدارس وابسته به آستان مقدس قم در شهرهای مختلف
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد قاسمی گفت: مدیریت تعلیم و تربیت در بخش‌های مهمی از قبیل مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت، اداره آموزش‌های رسمی و واحد آموزش‌های مجازی و غیر حضوری فعالیت عمده دارد که هر یک از این بخش‌ها نیز از مجموعه‌های مختلفی تشکیل شده‌اند.

وی در ادامه به فعالیت‌های این مدیریت اشاره کرده و افزود:‌ کار اصلی مدیریت تعلیم و تربیت ارائه آموزش‌های معارف قرآن و عترت در قالب آموزش‌های رسمی و آکادمیک از مقطع پیش دبستان، دبستان، راهنمایی، دبیرستان، تا مراکز دانشگاهی و حوزوی است.

مدیر اداره تعلیم و تربیت آستان مقدس حضرت معصومه اضافه کرد: از دیگر فعالیت‌های مهم این مدیریت ارائه برنامه‌های قرآنی و حدیثی در قالب گروه‌های آموزشی به صورت دوره‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای زائرین و مجاوران حضرت معصومه سلام الله علیه است.

وی با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای افزود: تاسیس مدرسه علمیه وابسته به آستان مقدس قم، تاسیس مدارس قرآنی در مقطع راهنمایی و دبیرستان، طراحی رشته‌های دانشگاهی و حوزوی قرآنی و حدیثی و تاسیس مراکز تخصصی و آموزشی دانشگاهی و حوزوی با رویکرد قرآن و حدیث از جمله این برنامه‌ها است.

حجت‌الاسلام قاسمی اضافه کرد: توسعه آموزش‌های مجازی قرآن و حدیث، تدوین متون و محتوای آموزشی و تربیتی، جذب و ارتقای علمی و مهارتی مربیان قرآنی، تاسیس مراکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت در استان‌ها و شهرستان‌ها و تاسیس مدارس و مراکز آموزش‌های رسمی وابسته به آستان مقدس قم در استان‌ها و شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های توسعه‌ای پیش روی این مدیریت است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcb0fb8.rhb5gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما