جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۵۴
کد مطلب : 12345
اسماعیلی طبا تاکید کرد:

حمایت علما یکی از دلایل اصلی ماندگاری نشریه مکتب اسلام است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم حمایت علما را یکی از دلایل اصلی ماندگاری نشریه " مکتب اسلام" دانست.
حمایت علما یکی از دلایل اصلی ماندگاری نشریه مکتب اسلام است
به گزارش قم نیوز، مرتضی اسماعیلی طبا در همایش تجلیل از نیم قرن فعالیت و انتشار نشریه " مکتب اسلام" که در محل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: ۵۴ سال پیش جمعی از روحانیون جوان و بلند همت در سایه مرجعیت شیعه در فضای ظلمانی ستم شاهی قلم به دست گرفتند و وارد این عرصه شدند.

وی ادامه داد: این افراد هدفشان این بود تا مشتاقان داخلی و خارجی معارف دینی را با نشریه مکتب اسلام سیراب کنند و امروز شاید آن روی فکرش را هم نمی کردند که انتشار این نشریه بیش از نیم قرن ادامه یابد.

اسماعیلی طبا افزود: امروز خوشحالیم که از این عزیزان تجلیل می‌کنیم و اگر این مجله باقی مانده است به دلیل حمایت بزرگانی همچون آیت الله بروجردی و عزیزانی مانند آیت الله سبحانی و آیت الله مکارم شیرازی بود که خشت اولیه این بنا را گذاشتند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تاکید کرد: امیدواریم ضمن پاسداشت زحمات این نشریه فرصتی برای آشنایی نسل جوان ایجاد کنیم.

اسماعیلی طبا گفت: لازم است از حمایت‌های آیت الله حسینی بوشهری، حجت الاسلام سعیدی و همه کسانی که ما را برای برگزاری این همایش کمک کردند تشکر کنم.

وی همچنین تصریح کرد: در ۱۰ ماه گذشته ستاد برگزاری این مراسم با انجام دیدارهایی با دست اندرکاران این نشریه، کتابی را که شامل این مصاحبه‌ها است تدوین کرده و نرم افزار این نشریه نیز به زودی تهیه خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcenx8z.jh8wei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما