جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۰۲
کد مطلب : 12346
در 2 رشته تالو و ساندا:

ووشوکاران قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان راه یافتند

قم نيوز : قم نیوز: دو ووشوکار قمی با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به اردوی آماده سازی تیم ملی راه یافتند.
ووشوکاران قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان راه یافتند
به گزارش قم نیوز، تیم ملی ووشو رده سنی جوانان کشورمان همانند تیم ملی رده سنی بزرگسالان مسابقات مهمی در میادین برون مرزی سال ۲۰۱۳ پیش رو دارد و به همین خاطر تلاش می کند تا با حضور بهترین های کشور تمرینات آماده سازی خود را برگزار کند.

در واقع بعد از درخشش بسیار قابل توجهی که تیم ملی ووشو جوانان کشورمان در مسابقات جهانی ماکائو در سال ۲۰۱۲ داشت و مدال ها و عناوین ارزشمندی را کسب کرد، حالا توقعات از ووشکاران جوان بالا رفته و آنها خود را آماده مسابقات جهانی و آسیایی امسال می کنند.

نکته جالب توجه این است که در تیم ملی اعزامی به رقابت های ووشو قهرمانی رده سنی جوانان جهان به کشور ماکائو در سال ۲۰۱۲، امیر نجفی پور ووشوکار ارزنده قمی نیز حضور داشت و توانست برای نخستین بار در تاریخ ووشو قم، یک مدال جهانی به دست بیاورد.

موفقیت ارزنده ای که امیر نجفی پور به همراه تیم ملی جوانان کشورمان در این پیکارها به دست آورد، موجی از انگیزه و امید را در دل جوانان ووشوکار قمی زنده کرد و حالا آنها با کسب دو مدال از مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در اردوی تیم ملی شانس تکرار این موفقیت را دارند.

در واقع رقابت های ووشو قهرمانی رده سنی جوانان کشورمان که به منزله انتخابی تیم ملی نیز محسوب می شد، با همین هدف و رویکرد به انجام رسید و طی آن ووشوکاران مدعی از استان های مختلف از جمله قم، توانستند به تیم ملی راه یابند.

استان قم در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو جوانان نفرات مستعد و زبده ای داشت و سرانجام در هر دو بخش تالو یا اجرای فرم و ساندا یا مبارزه موفق به کسب مدال شد و ووشوکاران قمی در جمع برترین های کشور بر روی سکوی برترین ها ایستادند.

فرشاد مداح در بخش تالو و در اجرای فرم رده سنی ۹ تا ۱۲ سال توانست بعد از نمایندگان زنجان و اصفهان عنوان سوم را به خود اختصاص داده و یکی از دو مدال برنز تیم اعزامی هیئت ووشو استان قم به پیکارهای قهرمانی کشور را کسب کند.

این در حالی است که مصطفی اسماعیلی تبار نیز در بخش ساندا مبارزات دیدنی و تماشایی را در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم برابر حریفان به نمایش گذاشت و توانست بعد از نمایندگان چهار محال و بختیاری و ایلام عنوان سوم را به دست بیاورد و مدال برنز دیگری را برای تیم قم کسب کند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfvmdy.w6d0jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما