سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : 12263
در رده سني جوانان؛

2 ووشوكار قمي صاحب نشان برنز كشور شدند

قم نيوز : قم نیوز: دبير هيئت ووشو استان قم از موفقيت دو ووشوكار قمي در كسب مدال برنز از پيكارهاي قهرماني كشور خبر داد.
2 ووشوكار قمي صاحب نشان برنز كشور شدند
به گزارش قم نیوز، مهدي اديب‌نژاد اظهار داشت: همانگونه كه انتظار داشتيم عملكرد بسيار خوبي را از ووشوكاران قمي در كسب مدال از رقابت‌هاي ووشو قهرماني رده سني جوانان كشور شاهد بوديم و اين اتفاق نويد آينده بسيار خوبي براي ووشو قم مي‌دهد.

وي ادامه داد: نكته جالب توجه برگزاري اين دوره از رقابت‌ها كسب مدال توسط تمامي استان‌هاي شركت كننده در آن بود و خوشبختانه تيم اعزامي هيئت ووشو استان قم نيز توانست با كسب دو مدال برنز و عنوان سومي با دست پر از اين مسابقات باز گردد.

دبير هيئت ووشو استان قم ياد آور شد: تيم اعزامي هيئت قم در بين تمامي تيم‌هاي شركت كننده در اين دوره از پيكارها با كسب دو مدال برنز در كنار استان‌هاي لرستان و كرمانشاه در مكان بيست و ششم جدول رده بندي توزيع مدال‌ها قرار گرفت.

اديب نژاد عنوان كرد: در بخش تالو و در اجراي فرم تای چی جین رده سنی ۹ تا ۱۲ سال فرشاد مداح نماينده تيم هيئت قم بود كه در نهايت بعد از محمدرضا قشمی از زنجان و احسان رودحل از اصفهان موفق به كسب مقام سوم و نشان برنز شد.

وي اضافه كرد: همچنين در بخش ساندا و در پايان پيكارهاي وزن منهاي ۶۵ کیلوگرم مصطفی‌اسلامی تبار از تيم هيئت ووشو استان قم بعد از محمد هیبتی از استان چهارمحال‌و‌بختیاری و یزدان میرزایی از ایلام در جايگاه سوم ايستاد و مدال برنز كسب كرد.

دبير هيئت ووشو استان قم ابراز داشت: دو مدال برنز براي تيم قم در حالي به دست آمد كه رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان کشور در بخش پسران با قهرمانی تیم زنجان به پایان رسید و ۸۵ ووشوکار در دو بخش ساندا و تالو جواز حضور در اردوی آماده سازی تیم جوانان ایران را کسب کردند.

اديب‌نژاد تصريح كرد: طبق اعلام فدراسیون ووشو كشورمان این مسابقات حکم انتخابی تیم ملي ووشو جوانان را داشت و با حضور ۳۲۰ ووشوکار از ۳۲ استان در دو بخش ساندا و تالو در مجموعه ورزشی معتمدی تهران آغاز شد و با معرفي تيم‌ها و نفرات برتر به پایان رسید.

وي افزود: در واقع این پیکارها در رده‌های سنی ( ۹ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۵ و ۱۵ تا ۱۸ سال) برگزار شد که در پایان تیم هيئت ووشو زنجان در مجموع دو بخش‌ ساندا و تالو با کسب هفت مدال طلا، یک نقره و دو نشان برنز قهرمان شد.

دبير هيئت ووشو استان قم افزود: درپایان این مسابقات ۸۵ ووشوکار شامل ۳۳ سانداکار و ۵۲ تالوکار جواز حضور در نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملي جوانان ووشوی كشورمان که اول اردیبهشت ماه آغاز می‌شود را کسب کردند.

وي با بيان اينكه تيم ملي ووشو كشورمان با تمام توان در رقابت‌هاي قهرماني آسيا شركت مي‌كند، افزود: تیم جوانان بايد خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که مردادماه در شهر مانیل پایتخت فیلیپین برگزار می شود، مهيا کند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdsx0f.yt0x96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما