?>?> رزمایش بیت المقدس نشانه پیشتازی بسیج در ولایت‌مداری است | قم نیوز
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : 12365
آیت الله کعبی:

رزمایش بیت المقدس نشانه پیشتازی بسیج در ولایت‌مداری است

قم نيوز : قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رزمایش گردان‌های واکنش سریع الی بیت المقدس نشانه پیشتازی بسیجیان در لبیک به ندای مقام معظم رهبری است، گفت: امیدوارم این واکنش سریع روزی منجر به فتح بیت المقدس شود.
رزمایش بیت المقدس نشانه پیشتازی بسیج در ولایت‌مداری است
به گزارش قم نیوز، آیت الله عباس کعبی در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش الی بیت المقدس استان قم در پادگان شهدای ۱۹ دی اظهار کرد: برگزاری این گونه رزمایش‌ها در راستای اعلام آمادگی هر چه بیشتر به منظور مقابله با توطئه‌ها و تجاوزات احتمالی دشمنان واجب است.

وی افزود: این گونه رزمایش‌ها در واقع از جمله مصادیق اعلام آمادگی برای جهاد و فداکاری در راستای دفاع از اسلام و نظام و سرزمین اسلامی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به پیشتازی بسیج در دفاع از ارزش‌های الهی و مملکت اسلامی گفت: بنده به شخصه وجود این روحیه ایمانی و سلحشوری در شما بسیجیان عزیز را تبریک میگویم و به یاری خداوند روز به روز این روحیه را در وجود خود تقویت کنید.

وی با اشاره به اینکه دشمن در برابر عزم و اراده پولادین این ملت و جوانان مومن و حزب اللهی احساس شکست می‌کند، خاطرنشان کرد: دشمن امروز از ایمان، تقوا، فداکاری و ولایت مداری مردم ما می‌هراسد چرا که می‌بیند این مردم در راه خدا، قرآن و اهل بیت(ع) آماده هر گونه ایثارگری است.

کعبی با بیان اینکه رزمایش گردان‌های واکنش سریع الی بیت المقدس نشانه پیشتازی بسیجیان در لبیک به ندای مقام معظم رهبری است، گفت: امیدوارم این واکنش سریع روزی منجر به فتح بیت المقدس شود.

وی در ادامه بر لزوم حفظ معنویت و اخلاص عمل در بسیجیان تاکید کرد و افزود: به راستی که سبک زندگی دینی در سایه جهاد در راه خدا و ایمان و تقوا میسر می‌شود و بسیجیان با ایمان بالا و اخلاص خود نشان داده‌اند که در این عرصه پیشگام و الگو هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز راهبرد غافلگیری از جمله راهبردهای استکبار در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود ادامه داد: راهبرد نظام اسلامی در برابر این توطئه و ترفند، آمادگی و هوشیاری کامل برای خنثی کردن نقشه‌های دشمنان چه در عرصه جنگ سخت و چه جنگ نرم است.

استاد حوزه علمیه قم همچنین با تاکید بر اینکه باید با ایمان والا و برخورداری از سلاح روز به مقابله با دشمنان شتافت افزود: به لطف الهی و عنایات اهل بیت(ع)، آمریکا و صهیونیسم در برابر انقلاب اسلامی هر روز شکست سنگینی را در منطقه و دنیا متحمل می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم حفظ آمادگی معنوی در کنار آمادگی‌های رزمی تاکید کرد و اذعان داشت: همان طور که در دوران دفاع مقدس، رزمندگان ما با توکل بر خدا و توسل بر ائمه اطهار(ع) توانستند بر دشمن بعثی غلبه پیدا کنند امروز نیز ما با توکل بر خدا و تقویت این ارتباط معنوی می‌توانیم بر مشکلات اقتصادی فائق آییم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgnw9q.ak9x34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما