يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۲۳
کد مطلب : 12392
معاون عملیات سازمان بسیج:

هدف از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس حفظ آمادگی بسیج است

قم نيوز : قم نیوز: معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: هدف از برپایی رزمایش الی بیت المقدس حفظ آمادگی بسیج در تمامی مقاطع است.
هدف از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس حفظ آمادگی بسیج است
به گزارش قم نیوز، نصرت‌الله سیف در حاشیه برگزاری رزمایش الی بیت المقدس استان قم اظهار کرد: منافع استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در جهان با وجود انقلاب اسلامی به خطر افتاده است.

وی به آمادگی برای مقابله با تهدیدات دشمن اشاره کرد و گفت: به دلیل الگو بودن کشور ایران برای کشورهای مسلمان جهان باید همواره آمادگی خود را حفظ کرده و سعی در بالا بردن این آمادگی داشته باشیم.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: استان قم به عنوان بیست و نهمین استان کشور، اجرا کننده این رزمایش بزرگ است و تا پایان سال شاهد برگزاری ۳ رزمایش دیگر در سایر استان‌ها خواهیم بود.

وی هدف این رزمایش را به رخ کشیدن آمادگی ایران دانست و اضافه کرد: با توجه به تهدیدات مقابله با جنگ نرم، نیمه نرم و سخت دشمن برپایی اینگونه رزمایش‌ها باعث ناراحتی دشمن می‌شود چرا که می‌بیند جوانان این کشور تا آخرین نفس پای نظام و انقلابشان ایستاده‌اند و کوتاه نمی‌آیند.

سیف بازرسی مسئولان استان‌های کشور از رزمایش انجام شده را جمع‌آوری محاسن و معایب آنها دانست و خاطرنشان کرد: یک رزمایش خوب باید بر اساس سناریوهای طراحی شده در مقابله با دشمن فرضی اجرا و در میدان پیاده شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgxw9q.ak9xy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما