سه شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : 1239
از 11 تا 16 آبان؛

اردوی تیم‌های ملی بدمینتون در قم تشکیل می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت بدمینتون استان قم از تشکیل اردوی تیم‌های ملی بدمینتون کشورمان در شهر مقدس قم خبر داد.
اردوی تیم‌های ملی بدمینتون در قم تشکیل می‌شود
به گزارش قم نیوز، علی پنجه‌باشی اظهار کرد: تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشورمان به منظور کسب آمادگی بیشتر برای حضور در رقابت‌های مهم برون مرزی اردوی آماده‌سازی خود را در قم برپا می‌کنند.

وی ادامه داد: به همین منظور این سه تیم‌ با ترکیب متشکل از هشت بدمینتون باز امروز وارد شهر مقدس قم می‌شوند تا بعد از مستقر شدن در محل اقامت خود به مدت شش روز با امکاناتی که هیئت بدمینتون قم در اختیار آنها قرار می‌دهند، در قم تمرین کنند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم اضافه کرد: در ترکیب تیم ملی بزرگسالان سه بدمینتون باز، در ترکیب تیم ملی جوانان دو ملی‌پوش و در ترکیب تیم نوجوانان سه بدمینتون باز حضور دارند که تمرینات خود را در این مدت در قم برگزار خواهند کرد.

وی عنوان کرد: تالار بدمینتون فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم را برای برگزاری اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان ارزنده بدمینتون کشورمان در نظر گرفته‌ایم تا در مدت حضور در قم با امکانات و تجهیزات مناسب آماده حضور در میادین مهم برون مرزی شوند.

پنجه‌باشی بیان کرد: در ترکیب تیم ملی رده سنی بزرگسالان بدمینتون کشورمان علی شاه حسینی، محمدرضا خردمندی و سروش اسکندری حضور دارند، ضمن اینکه در ترکیب تیم رده سنی جوانان سپهر ایوانی و فرزین خانجانی در این اردو شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: مهران شهبازی و محمدرضا خانجانی نیز نفرات تیم ملی رده سنی نوجوانان بدمینتون کشورمان در این اردو هستند، ضمن اینکه سید نعیم‌الدین موسوی نوجوان آینده‌دار بدمینتون استان قم هم از سوی فدراسیون بدمینتون در تیم نوجوانان حضور خواهد داشت.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم عنوان کرد: نفرات ملی‌پوش تیم‌های بدمینتون نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشورمان از یازدهم تا شانزدهم آبان ماه در قم زیر نظر آرماندو نوا سرمربی اهل کشور اندونزی تیم ملی به تمرین می‌پردازند.

وی از حضور هشت بدمینتون باز قمی در تمرینات تیم ملی بدمینتون کشورمان نیز خبر داد و بیان کرد: با توجه به تصمیم فدراسیون بدمینتون برای تمرین تیم‌های ملی در استان‌ها با هدف ارتقا سطح فنی بدمینتون در نقاط مختلف کشور، نفرات خوب بدمینتون قم نیز در کنار ملی پوشان تمرین خواهند کرد.

پنجه‌باشی تصریح کرد: در واقع تیم ملی در شهرستان‌ها اردو می زند تا سطح فنی بدمینتون کشور توسعه پیدا کند، از این رو امروز با مربیان فعال بدمینتون استان قم به جمع‌بندی نهایی خواهیم رسید تا از بین چهره‌های مستعد بدمینتون قم، هشت نفر را انتخاب کنیم.

وی اظهار کرد: نفرات ملی‌پوش عضو تیم بزرگسالان کشورمان خود را برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۲ لندن آماده می‌کنند و بدمینتون‌بازان عضو تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان نیز برای مسابقات مهمی همچون بین‌المللی دهه فجر آماده می‌شوند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.w9qrak9xypr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما