جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : 25034

دختران قم در رنکینگ بدمینتون کشور سوم شدند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: تیمی که به نمایندگی از این هیئت راهی رقابت‌های رنکینگ بدمینتون دختران کشور شده بود با کسب مقام سوم به کار خود پایان داد.
دختران قم در رنکینگ بدمینتون کشور سوم شدند
به گزارش قم نیوز، علی پنجه‌باشی تصریح کرد:‌ رقابت‌های رنکینگ بدمینتون دختران کشور دومین موفقیت سال جاری را برای بدمینتون قم به دنبال داشت و حضور نمایندگان قم در سایر رقابت‌‌های مهم و معتبری کشوری و برون‌مرزی نیز با موفقیت همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: اولین موفقیت بدمینتون قم در سال جاری به کسب مقام قهرمانی رقابت‌‌های لیگ دسته دوم بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور اختصاص دارد که در اردیبهشت ماه رقم خورد و با صعود تیم هیئت قم به مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون کشور همراه بود.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم بیان کرد: تیمی که به نمایندگی از هیئت قم راهی رقابت‌‌های رنکینگ بدمینتون دختران نونهال کشور شده بود نیز توانست در جدال با حریفان خود عملکرد خوبی بر جای گذاشته و در نهایت عنوان سوم بخش دوبل را از آن خود کند.

وی با بیان اینکه نتایج نهایی مسابقات مرحله نخست رنکینگ بدمینتون نونهالان دختر سراسر کشور برای نمایندگان قم رضایت‌بخش بود، اضافه کرد: نخستین مرحله رقابت‌های رنکینگ بدمینتون نونهالان دختر سراسر کشور به میزبانی هیئت بدمینتون استان اردبیل برگزار شد و قهرمانان این مرحله از رقابت‌ها مشخص شدند.

پنجه‌باشی عنوان داشت: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون بدمینتون، این پیکارها با شرکت بدمینتون بازان دختر رده سنی نونهالان از استان‌های سراسر کشور در شهرستان اردبیل برگزار شد و رقابت‌های بخش دونفره تیمی با کسب رتبه سوم بخش دو نفره برای تیم قم به پایان رسید.

وی با بیان اینکه ملیکا شیبانی و مبینا عبداللهی دو نماینده موفق قم در کسب مقام سوم بخش دوبل هستند، افزود: در قسمت دونفره تیم دوبل یگانه تفرشی و مهدیه معصومی از تهران در برابر تیم سحر رجبی و ثمین حسینی از سمنان با نتیجه ۲ بر ۲ پیروز شدند و به مقام اول دست یافت.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم خاطرنشان کرد: همچنین با مشخص شدن نتایج نهایی این پیکارها، تیم دونفره ملیکا شیبانی و مبینا عبداللهی از هیئت بدمینتون قم همراه با تیم دوبل شیما صالحی و سارا صانعی از هیئت اصفهان به مقام سوم مشترک این دوره از رقابت‌ها دست یافتند.

وی یادآور شد: با پایان این مرحله از رقابت‌های رنکینگ بدمینتون دختران نونهال کشور در اردبیل،‌در قسمت یک‌نفره نیز یگانه تفرشی از تهران با نتیجه ۲ بر ۱ عسل احمدی پور از کرمانشاه را شکست داد و به مقام اول یک‌نفره دست یافت،‌ ضمن اینکه عسل احمدی‌پور از کرمانشاه دوم شد و فاطمه حسینی از خراسان رضوی و سارا صانعی از اصفهان موفق به کسب مقام سوم مشترک شدند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdoz0x.yt0ks6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما