دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : 23136

تیم بدمینتون قم آماده صعود به لیگ برتر می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت بدمینتون استان قم از آغاز برنامه‌های آماده‌سازی تیم قم برای کسب جواز صعود به لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور خبر داد.
تیم بدمینتون قم آماده صعود به لیگ برتر می‌شود
به گزارش قم نیوز، علی پنجه‌باشی تصریح کرد: تمرینات تیم بدمینتون قم بلافاصله بعد از قهرمانی در لیگ دسته دوم و راهیابی به لیگ برتر این رشته ورزشی، برای صعود به پیکارهای لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: مسابقات لیگ دسته یک بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور صادر کننده مجوز صعود به لیگ برتر بدمینتون است و با تمهیداتی که در نظر گرفته‌ایم ان‌شاءالله تیم هیئت بدمینتون قم در مسابقات این فصل لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور فقط به دنبال دستیابی به این مهم است.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم اضافه کرد: این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون بدمینتون، مسابقات لیگ دسته یک بدمینتون کشور با شرکت تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر بدمینتون کشور از شهریور ماه آغاز می‌شود.

وی یاد آور شد: در این مسابقات تیم‌ هیئت بدمینتون قم با ۱۱ تیم مدعی دیگر به شکل دوره‌ای بازی‌های خود را انجام خواهند داد تا در نهایت تکلیف تیم‌های صعود کننده به رقابت‌های لیگ دسته برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور در سال ۹۴ مشخص شود.

پنجه‌باشی ابراز کرد: بدمینتون‌بازان قمی در ترکیب تیم هیئت قم در حالی در این دوره از پیکارها به مصاف حریفان خود می‌روند که در لیگ دسته دوم توانستند با اقتدار تمام حریفان را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشته و عنوان قهرمانی کشور را از آن خود کنند.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون بدمینتون کشورمان، مسابقات لیگ دسته دوم بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور نخستین رویداد مهم برای بدمینتون قم در سال جاری بود که به میزبانی هیئت بدمینتون استان سمنان در شهر مهدیشهر به انجام رسید.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم بیان داشت: در حالی که دو تیم نماینده قم در این دوره از پیکارهای لیگ دسته یک بدمینتون کشور بودند، تیم‌های آماده‌ای در این مسابقات شرکت کرده و همگی مدعی قهرمانی به نظر می‌رسیدند، اما تیم بدمینتون (الف) هیئت قم با ارائه بازی‌های بسیار خوب و آمادگی کامل توانست با شکست تمام حریفان عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

وی عنوان کرد: بدمینتون‌بازان تیم قم در دیدار نهایی این پیکارها به مصاف تیم بدمینتون میاندوآب رفتند و سرانجام این مسابقه با برتری ۴ بر یک تیم بدمینتون هیئت (الف) قم و قهرمانی نماینده بدمینتون استان قم پایان یافت تا در لیگ دسته اول حاضر شویم.

پنجه‌باشی تاکید کرد: ان‌شاءالله امسال بدمینتون‌بازان قم در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های دسته اول کشور جزو تیم‌های مدعی قهرمانی هستند در حالی که بازی‌های این دوره بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون به شکل رفت و برگشت به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcepz8w.jh8xxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما