يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب : 12433
عنبري:

ورزش بانوان را در قم توسعه می‌دهیم

قم نيوز : قم نیوز: معاون ورزش بانوان اداره كل ورزش و جوانان استان قم گفت: در چند سال‌ اخير ورزش بانوان قم رشد خوبي داشته و در بسياري از رشته‌ها شاهد مدال آوري و افتخارآفريني بانوان قمي در ميادين داخلي و برون مرزي بوده‌ايم.
ورزش بانوان را در قم توسعه می‌دهیم
به گزارش قم نیوز، سيده‌ليلا عنبري تصريح كرد: كسب مدال از رقابت‌هاي جهاني، آسيايي و بين المللي و همچنين افتخارآفريني در مسابقات ليگ، قهرماني كشور و انتخابي‌ تيم‌هاي ملي نشان از توانمندي بانوان قمي در ورزش قهرماني است.

فعاليت ورزش بانوان قم در بيش از ۳۵ رشته ورزشي

وي ياد آور شد: در بين ۴۳ هيئت ورزشي فعال در استان قم هم اكنون بانوان در حدود ۳۵ رشته ورزشي به صورت جدي در هر دو بخش همگاني و قهرماني فعاليت مي‌كنند و در طول سال اعزام‌هاي مختلفي به پيكارهاي ليگ و قهرماني كشور و همچنين ميادين برون مرزي صورت مي‌گيرد.

معاون ورزش بانوان اداره كل ورزش و جوانان استان قم افزود: در سطح استان نيز با برگزاري مسابقاتي نظير ليگ، قهرماني قم، جشنواره‌ها و همايش‌هاي ورزشي سعي مي‌كنيم بانوان را به محيط سالم و پاك ورزش جذب كنيم تا هم از نظر تقويت سلامت عمومي جامعه و هم از نظر توسعه ورزش قهرماني در مسير رشد و پيشرفت قرار بگيريم.

افتخارآفريني بانوان قمي در ميادين داخلي و برون مرزي

وي تصريح كرد: بانوان قمي در رشته‌هايي نظير رزمي، بيماران خاص، كاراته، هندبال، واليبال، ناشنوايان، فوتسال، فوتبال، تيراندازي با كمان، كبدي، راگبي، سافت بال و دو و ميداني سابقه عضويت در تيم‌هاي ملي كشورمان را دارند و در بسياري از اين رشته‌ها به مسابقات برون مرزي اعزام شده‌اند.

عنبري در ادامه از برگزاري جلسه بررسي وضعيت ورزش بانوان قم در حضور نايب رئيسان هيئت‌هاي ورزشي با مدير كل ورزش و جوانان استان قم خبر داد و افزود: جلسه اختصاصي مدير كل ورزش و جوانان با نايب رئيسان هيئت‌هاي ورزشي استان قم به منظور بررسي راهكارهاي توسعه ورزش بانوان قم برگزار مي‌شود كه اميدوارم مثمر ثمر واقع شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcc10qs.2bqi18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما