يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : 6688
عنبری خبر داد:

فعالیت بانوان قم در 36 رشته ورزشی

قم نيوز : قم نیوز: معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از 45 رشته فعال ورزشی در قم، بانوان در 36 رشته مشغول فعالیت هستند.
فعالیت بانوان قم در 36 رشته ورزشی
به گزارش قم نیوز، سیده لیلا عنبری  اظهار کرد: در حال حاضر شاهد حضور تیم‌های مختلف ورزشی بانوان قم در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور رشته‌های گوناگون هستیم.

وی ادامه داد: از بین ۴۵ هیئت فعال ورزشی در استان قم در حال حاضر به غیر از رشته‌های کشتی، بوکس، وزنه برداری، پرورش اندام و بدنسازی و چند رشته دیگر که به آقایان اختصاص دارد، بانوان در سایر رشته‌ها به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: هم در رشته‌های توپی و هم در رشته‌های انفرادی و تیمی و همچنین در ورزش‌های رزمی، در قم قهرمانان متعددی در ورزش بانوان داریم که حتی موفق به کسب عناوین قهرمانی در مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی شده‌اند.

وی با بیان اینکه ورزش بانوان در چند سال اخیر بیشتر و بهتر از گذشته مورد توجه مسوولان قرار گرفته است، اظهار داشت: ورزش بانوان در قم از توانمندی بالایی در کشور برخوردار است و این حمایت‌ها موجب شده تا بانوان قمی در این عرصه عناوین و موفقیت‌های قابل توجه و خوبی در استان، کشور و حتی میادین برون مرزی کسب کنند.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان داشت: جهش ورزش در هر دو بخش همگانی و قهرمانی در قم به گونه‌ای است که ما اکنون در ۳۶ رشته ورزشی شاهد فعالیت گسترده بانوان در ورزش هستیم.

وی با تاکید بر اینکه باید ورزش بانوان در هر دو بعد همگانی و قهرمانی مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: ورزش قم از توسعه بسیار خوبی در قسمت همگانی برخوردار است اما باید حلقه مفقوده بین ورزش همگانی و قهرمانی در ورزش که به نظر من کار حرفه‌ای در سطح استان است پیدا شود.

عنبری عنوان داشت: در طول سال به دقت فعالیت‌های هیئت‌های ورزشی استان قم در بخش بانوان را رصد می‌کنیم و خوشبختانه فعالیت‌های خوبی در حال انجام است، اما باید با همدلی تمام دست اندرکاران ورزش در استان و مدیریت اداره کل ورزش و جوانان شاهد حضور پررنگ بانوان قمی در میادین جدی رشته‌های ورزشی داخل و خارج از کشور باشیم.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم تاکید کرد: در سال‌های اخیر فضاهای ورزشی اختصاصی به ورزش بانوان تعلق گرفته و امکانات خوبی به ورزش بانوان اختصاص یافته است که باید برای پیشرفت بیشتر با تلاش مضاعف‌تری در کار خود داشته باشیم.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.oemfuqemosfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما