چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : 5845
عنبری خبر داد:

توجه بیشتر به توسعه امکانات و فضای ورزشی بانوان

قم نيوز : قم نیوز: معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: توجه به فراهم آوردن امکانات و فضای ورزشی مناسب برای ورزش بانوان موجب شکوفایی استعدادهای ورزش بانوان می‌شود.
توجه بیشتر به توسعه امکانات و فضای ورزشی بانوان
به گزارش قم نیوز، سیده لیلا عنبری  با اشاره به اهمیت موضوع آموزش در ورزش بانوان تصریح کرد: برای توسعه ورزش بانوان اقدامات زیادی انجام داده‌ایم که از جمله آنها تهیه طرح توسعه امور فرهنگی ورزش بانوان، تهیه طرح فرهنگ دینی در حوزه ورزش آمادگی جسمانی، تهیه طرح خانواده و ورزش خانواده و برگزاری کارگاه‌های دانش افزایی مربیان است.

عنبری با تاکید بر توجه بیشتر نسبت به فراهم آوردن امکانات و فضای ورزشی مناسب برای ورزش بانوان ابراز داشت: بانوان به عنوان قشر تاثیرگذار در سلامت جامعه نیاز مبرمی به ورزش و امکانات ورزشی دارند و به همین خاطر تلاش می‌کنیم تا در این زمینه اقدامات موثری صورت گیرد.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان داشت: در دیدارهای مختلفی که با همکاران خود در استانداری و شورای اسلامی شهر قم و سایر ارگان‌های مرتبط داشته و داریم، پیگیر فراهم شدن امکانات بیشتر برای ورزش بانوان بوده و نیازهای ورزشی بانوان را مطرح کرده‌ایم تا اقدامات لازم برای تسریع در توسعه امکانات ورزشی بانوان صورت گیرد.

عنبری اضافه کرد: بازدید از باشگاه‌های ورزشی بانوان، شرکت در نمایشگاه‌های سطح استان، تهیه و توزیع بلیت اماکن ورزشی و استخرها برای بانوان شاغل و... از دیگر برنامه‌ها برای توسعه ورزش بانوان محسوب می‌شود.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان داشت: سعی کرده‌ایم نظیر برنامه‌هایی که برای بانوان ورزشکار استان قم در نظر گرفته شده در مورد بانوان ورزشکار شهرهای جعفریه، کهک و خلجستان و همچنین بخش مرکزی نیز صورت ‌گیرد.

وی افزود: بوستان نرگس، سالن شهید حیدریان، مجموعه ورزشی تختی، سالن شهید محمود رضائیان، سالن فرهمند موحد، خانه تکواندو، خانه کاراته، استخر کوثر، سالن تیراندازی مجموعه ورزشی میثم و سالن ورزش‌های رزمی از مکان‌هایی است که امکان بهره‌برداری از آنها برای بانوان فراهم شده است.

عنبری تصریح کرد: ورزشکاران زن در استان قم از توانمندی بسیار بالایی برخوردار هستند و موفقیت آنها در میادین مختلف ورزشی در سال گذشته نشان از این مدعاست و معتقدم در صورت توجه بیشتر به ورزش بانوان افتخار آفرینی بانوان می‌تواند سهم زیادی در موفقیت ورزش استان داشته باشد.

وی ابراز داشت: توسعه زیر ساخت‌های ورزش بانوان، افزایش امکانات و فضاهای ورزشی، توزیع عادلانه امکانات و برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف پیشبرد ورزش بانوان استان به سوی موفقیت در ورزش از جمله برنامه‌های مهم ما در سال جدید است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.o0k2yt0jka26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما