دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : 12447
دلبري خبر داد:

کاشت نهال توسط خانواده نوزادان در قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار كلانشهر قم از كاشت نهال توسط برخي از خانواده كودكان تازه متولد شده همزمان با روز درختكاري خبر داد و گفت: در اين راستا تعدادي نهال با حضور خانواده كودكان تازه متولد شده كاشته شده و شناسنامه درخت بنام همان كودك ثبت مي شود.
شهردار قم، محمد دلبری.
شهردار قم، محمد دلبری.
به گزارش قم نیوز، محمد دلبري با اعلام اين خبر اظهار داشت: جشن بزرگ كاشت نهال در روز پانزدهم اسفندماه سال جاري و روز درختكاري با حضور شهروندان و جمعي از مديران استاني و شهري انجام مي شود.

وي افزود: پانزدهم اسفندماه روز درختكاري است و بزرگداشت روز درختکاری نمادی از توجه انسان به محیط زیست و طبیعت است.
دلبري با بيان اينكه درخت نماد پویایی از ارزشمندی طبیعت و روز درختکاری نشان دیگری است از بزرگداشت طبيعت،بيان داشت:چرا همه ما فقط صحبت از روز درختکاری می کنیم! بیاییم تمام ایام را به فكر کاشت درخت باشيم و از آن مهم تر حفظ درختان است و به بیان صحیح تر به حفظ طبیعت پیرامونمان همت گماریم.

شهردار كلانشهر قم با اشاره به اينكه سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم به عنوان متولی فضای سبز شهري در شهر قم است،تصريح كرد: در این راستا کارشناسان این سازمان با بهره گیری علم روز دنیا با جدیت به دنبال خدمت شایسته به شهروندان محترم می باشند و تمام تلاش خود را برای ایجاد شهری پویا با نشاط به كار گرفته اند.

وي افزود: فضاهاي سبز شهري، باغ ها، جنگل ها و همه دامنه های سرسبز ریه ها و مجراهای تنفسی زمین هستند و صیانت از زمین که زادگاه انسان است یکی از رسالتها و وظایف جوامع بشری است.

دلبري خاطرنشان ساخت :در نیمه آخرین ماه سال می توان به استقبال بهار رفت و نهالی کاشت و درختی سرسبز را در انتظار بود.
ايشان با این امید که چشم اندازهای شهر عزیزمان سرسبز شود و نشاط و تازگی درکشورمان گسترده تر شود، گفت:اميدواريم با همدلي و مشاركت شهروندان بتوانيم شهري آباد و سالم بسازيم.

شايان ذكر است: جشن بزرگ كاشت نهال در ساعت ۱۵روز سه شنبه مورخ ۱۵اسفندماه جاري در پارك جنگلي كوثر واقع در انتهاي بلوار شهيد صدوقي جنب آبنماي كوثر با حضور جمعي از شهروندان و مديران استاني و شهري انجام مي شود.

انتهای پیام /119/
https://qomnews.ir/vdchqknz.23nikdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما