چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : 12471
مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري قم خبر داد:

نخستین کارناوال گل و گیاه شهرداری کلانشهر قم همزمان با نوروز ۱۳۹۲ راه اندازی می شود

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري قم گفت: نخستین کارناوال گل و گیاه شهرداری کلانشهر قم همزمان با ایام پایان سال و نوروز ۱۳۹۲ ،از بلوار غدیر تا نمایشگاه بین المللی قم راه اندازی می شود.
حسین رضایی نسب، مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم.
حسین رضایی نسب، مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم.
به گزارش قم نیوز، حسين رضايي نسب با اعلام اين خبر اظهار داشت: در این کاروان ۲۰ هزار از انواع شاخه بریده و بوته گل به معرض نمایش گذاشته شده که در طول مسیر این کاروان گل، ۱۸ وسیله نقلیه مختلف از جمله تریلی،کامیون و دوچرخه با پوشش و المانهای گل های مختلف خودنمایی خواهد كرد.

وي افزود: سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم برای نخستین بار این کارناوال گل را با در نظر گرفتن مشکلات و گرفتاری‌های شهروندان و برای ایجاد فضای جذاب در شهر ، در اقدامی خلاقانه راه اندازی مي نمايد.

مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري قم با اشاره به اينكه این کارناوال پیام‌آور آغاز نوروز ۱۳۹۲ است، اذعان داشت: اين اقدام در حقیقت یک نمایشگاه مجازی را به سطح شهر برده و به منزله یک نمایشگاه کوچک شهری، نه تنها به زیباسازی شهر کمک می‌کند بلکه به ارتقاء فرهنگ استفاده از گل و گياه و در پی آن افزایش سرانه مصرف گل کمک می کند.

مديرعامل سازمان پارکها وفضای سبز شهرداری قم با اشاره به اينكه سازمان پاركها و فضاي سبز به ساختمان جديد واقع در جاده قدیم قم - تهران -بلوار شهید رجایی -میدان میوه و تره بار جنب بانک ملی انتقال یافته است تصريح كرد: شهروندان گرامی می تواند باشماره تلفن های۶۶-۶۶۴۱۰۵۵با سازمان پارکها و فضای سبز در ارتباط باشند و نظرات خود را با ما در ميان بگذارند.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdceze8z.jh8wfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما