سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : 12564
مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع:

کلنگ ساختمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در قم به زمین زده شد

قم نيوز : قم نیوز: کلنگ ساختمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در قم با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و مدیر عامل بنیاد تعاون وزارت دفاع در قم به زمین زده شد.
کلنگ ساختمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در قم به زمین زده شد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری رئیس مرکز آموزشی الغدیر قم در این مراسم طی سخنانی اهمیت توجه به تقویت روحیه بصیرت در میان آحاد جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: یکی از موضوعات مهم که جزو منویات مقام معظم رهبری است تعالی بخشی روح و جان کارکنان وزارت دفاع است.

وی با اشاره به فعالیت‌های مرکز آموزشی الغدیر قم تصریح کرد: در این مرکز برنامه‌های مختلف آموزشی برای کارکنان وزارت دفاع برگزار شده و تلاش کرده‌ایم که فعالیت‌های مرکز منشاء خیر و برکت باشد.

در ادامه این مراسم کلنگ ساختمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با نام الغدیر که یک مجموعه آموزشی، اداری و اقامتی است در زمینی به وسعت ۲۱۰۰ متر مربع به زمین زده شد.

در این مراسم که صبح امروز برگزار شد حجت الاسلام سید حسن اکبری رئیس مرکز آموزشی الغدیر، حجت الاسلام محمد حسین قندهاری رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، امیر سرتیپ دوم رفیعی مدیر عامل بنیاد تعاون وزارت دفاع، سردار مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب و محمد دلبری شهردار قم حضور داشتند.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdchkmnz.23ni-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما