چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : 12583
مدیرعامل شرکت مخابرات قم خبر داد:

واگذاری بیش از یک میلیون شماره تلفن همراه در قم

قم نيوز : قم نیوز:مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم از امکان واگذاری یک میلیون و 200 هزار شماره تلفن همراه در قم خبر داد و گفت: از این تعداد یک میلیون و 44 هزار شماره به متقاضیان واگذار شده است.
واگذاری بیش از یک میلیون شماره تلفن همراه در قم
به گزارش قم نیوز، سید اسدالله دهناد با اشاره به واگذاری ۱۵۰ هزار شماره تلفن همراه اول در سال جاری اظهار کرد: تعداد تلفن‌های همراه اول واگذار شده در استان قم از مرز یک میلیون شماره گذشت.

وی افزود: با راه‌اندازی سوئیچ جدید تلفن همراه در استان قم تعداد تلفن‌های همراه در استان قم به یک میلیون و ۲۰۰هزار شماره رسید.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان قم با بیان اینکه امکان واگذاری تلفن‌های همراه در استان قم سال گذشته از ۹۰۰هزار شماره تجاوز نمی‌کرد ابراز داشت: امسال با تلاش شبانه روزی مسئولان شرکت مخابرات استان قم این تعداد به یک میلیون و ۲۰۰ هزار شماره رسید.

وی تصریح کرد: از تعداد یاد شده یک میلیون و ۴۴ هزار و ۳۰۹ شماره همراه اول و اعتباری به مشترکان واگذار شده است.

افزوده شدن ۱۴ سایت BTS به سایت‌های مخابرات در قم

دهناد با تبیین توسعه‌های زیرساختی در زمینه ارتباطات سیار اذعان کرد: ۱۴ سایت BTS به منظور ارتقاء کیفیت شبکه تلفن همراه به سایت‌های BTS استان قم اضافه شد.

وی بیان کرد: با افزایش ۱۴ سایت BTS در استان قم تعداد این سایت‌ها به ۳۴۱ سایت BTS رسید که کار پوشش شبکه همراه اول را انجام می‌دهند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم در بخش دیگری از سخنان خود کسب رتبه نخست در ارزیابی عملکرد شاخص‍‌های فنی توسط شرکت مخابرات استان قم خاطرنشان کرد: استان قم اکنون رتبه سوم کشوری را از لحاظ شبکه تلفن همراه کسب کرده است.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcipwaz.t1arv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما