شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : 12505
سال آینده؛

۱۲ فرهنگ‌سرا و خانه فرهنگ در قم ایجاد می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم، با اشاره به برنامه های فرهنگی سال آینده شهرداری قم؛ از احداث ۱۲ فرهنگسرا و خانه فرهنگ برای سال آینده در قم خبر داد.
شهردار کلانشهر قم، محمد دلبری.
شهردار کلانشهر قم، محمد دلبری.
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در حاشیه همايش خادمين فرهنگي شوراهای اسلامی و شهرداري‌هاي كشور در گفتگو با خبرنگاران افزود: بودجه های فرهنگی بدلیل عدم ضابطه و قانون خاصی در این زمینه محدود است ولی با این وجود و به تناسب نیاز اقدامات ارشمندی در این راستا صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: مباحث مربوط به ترک اعتیاد، کمک به سازمان بهزیستی برای ارتقاء سطح اجتماعی شهر، جمع آموری متکدیان از سطح شهر، ایجاد خانه های گرم برای کارتن خواب ها و درماندگان در راه جزء مهمترین برنامه های فرهنگی شهرداری قم در سال آینده است.

شهردار قم، به تدوین سند راهبردی فرهنگی شهر قم نیز اشاره کرد و گفت: این امر به همت شهرداری قم تهیه و تدوین شد تا بعنوان سرلوحه و چراغ راه اقدامات فرهنگی برای مسوولان باشد.دلبری، ادامه داد: باید بتوان با توسعه مسائل فرهنگی و فرهنگسازی در بین مردم با سرعت بیشتری استان را به سمت پیشرفت و توسعه هدایت کنیم.

شهردار قم، به اساسی بودن مقوله فرهنگ در جامعه اشاره و تصريح كرد: اگر پیش از اجرا اقدامات و پروژه ها موضوع فرهنگ سازي انجام نشود، نتیجه مطلوب را کسب نخواهیم کرد.

دلبری با تاكيد بر انجام كارهاي فرهنگي در کنار سیار امرو خدماتی اجتماعی در استانها، گفت: در همه امور وظايف مديريت شهري اینست که قبل از هر هزينه پیوست های فرهنگی پروژه ها تهیه و فرهنگسازي آن نیز صورت گيرد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdccppqs.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما