دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : 12544
مدیر عامل فرودگاه بین‌المللی قم خبر داد

عرضه پیشرفت‌های فرودگاه قم در نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل فرودگاه بین‌المللی قم از عرضه پیشرفت‌های این فرودگاه در نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری خبر داد.
عرضه پیشرفت‌های فرودگاه قم در نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری
به گزارش قم نیوز،به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی قم، محمد علی شفیعی اظهار کرد: سومین همایش و نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به مدت سه روز برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های منطقه نمونه گردشگری طرلاب در غرفه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم واقع سالن شماره ۳۸ برپا شده و آماده بازدید هموطنان عزیز و علاقمندان به سرمایه گذاری در این منطقه نمونه گردشگری بود.

مدیر عامل فرودگاه بین‌المللی قم با بیان اینکه این همایش و نمایشگاه با هدف معرفی ظرفیت‌های جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برگزار شده است افزود: معرفی سه رویکرد میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و روش‌های تامین مالی در حوزه سرمایه گذاری بخش خصوصی در دستور کار این همایش و نمایشگاه قرار داشت.

وی بیان داشت: این همایش و نمایشگاه با شعار «توسعه سرمایه گذاری، تجلی اندیشه صلح و دوستی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شد.

شفیعی همچنین ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری و جذب سرمایه‌گذار برای فرصت‌های موجود در استان‌ها را نیز یکی دیگر از اهداف برگزاری این همایش و نمایشگاه عنوان کرد.

وی افزود: این مجموعه نیز سعی کرده است ضمن آماده‌سازی بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری با برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان بسته‌های سرمایه‌گذاری مشترک مرتبط با صنعت گردشگری را آماده کند تا با استفاده از این رویداد مهم که با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برگزار شد به معرفی و شناساندن فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه نمونه گردشگری طرلاب بپردازد.

مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی قم اضافه کرد: تامین زیرساخت‌ها برای رونق سرمایه‌گذاری و بررسی موانع و مشکلات سرمایه‌گذاری در احداث منطقه نمونه گردشگری طرلاب از اهداف حضور در این همایش و نمایشگاه محسوب می‌شد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcfjtdy.w6d0jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما