دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : 12552
با هدف ساخت مسکن :

آغاز ثبت نام آزمون سراسری حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن در قم

قم نيوز : قم نیوز: مسئول دفتر قرآن و عترت استان قم گفت: ثبت نام از متقاضیان شرکت در آزمون سراسری حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم از هفت فروردین ‌ماه ۹۲ آغاز می‌شود.
آغاز ثبت نام آزمون سراسری حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن در قم
به گزارش قم نیوز،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر شفیعی اظهار داشت: دهمین دوره آزمون‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمعه ۱۳ اردیبهشت ماه ۹۲ همزمان با سراسر کشور در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام آزمون از هفت فروردین ماه تا ۲۳ فروردین به مدت ۱۷ روز گفت: داوطلبانی که دوره‌های مربوطه را در موسسات زیر نظر مرکز گذرانده‌اند برای تسریع در ثبت نام می‌توانند به پایگاه اینترنتی به نشانی www.quranedu.ir/azmoon/moassesat مراجعه کرده و کسانی که داوطلب آزاد آزمون هستند به نشانی www.quranedu.ir مراجعه کنند.

شفیعی با اعلام اینکه این آزمون در ۱۷ عنوان برگزار می‌شود افزود: آزمون در چهار رشته حفظ، ترجمه و مفاهیم، صرف و نحو مقدماتی و تدبر در قرآن کریم برگزار می‌شود و به نفرات موفق به کسب نمره قبولی، گواهی نامه اعطا خواهد شد.

مسئول موسسات قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم یادآور شد: داوطلبان از ۲۴ فروردین تا دوم اردیبهشت ماه ۹۲ فرصت دارند تا برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و ممهور کردن آن به مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم اقدام کنند.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcewn8z.jh8wni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما