قم نيوز : قم نیوز: مدیر فرودگاه بین المللی قم گفت: این فرودگاه با ایجاد فرصت های اقتصادی ،زمینه سرمایه گذاری اقشار مختلف مردم را فراهم کرده است.
فرودگاه بین المللی قم زمینه سرمایه گذاری اقشار مختلف را فراهم کرده است
به گزارش قم نیوز، محمدعلی شفیعی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این فرودگاه و شهر فرودگاهی با ظرفیت های مختلف در بخش فرودگاهی و گردشگری و تفریحی زمینه سرمایه گذاری اقشار مختلف را فراهم کرده است و باعث تولید ثروت و درآمدزایی می شود.

وی افزود: با ارایه عملکرد و شفاف سازی اقدامات و معرفی ظرفیت های این طرح فرودگاهی و منطقه گردشگری می توان حمایت های مردمی و مشارکت های آنان را در سرمایه گذاری جلب کرد.

شفیعی، ادامه داد: امروزه بخش خصوصی بیشتر در بازار، صادرات و واردات سرمایه گذاری می کند ولی در بخش هایی که دولت آماده واگذاری است وارد نمی شود

وی در بخش دیگر سخنان خویش با بیان اینکه در اجرایی شدن این طرح از متخصص ترین مشاوران و طراحان بین المللی استفاده شده است گفت: با چندین شرکت تخصصی در بخش فرودگاهی و ۳۰۰ طراح در حال همکاری هستیم تا با زیرسازی مناسب و بروز و با استانداردهای به روز دنیا این طرح عملیاتی شود.

مدیر فرودگاه بین المللی قم افزود: همچنین ۷۰۰ پرسنل در بخش فرودگاه و منطقه گردشگری طرلاب فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه احداث شهر فرودگاهی در کنار این فرودگاه توجیه اقتصادی دارد، بیان داشت: این طرح فرودگاهی در کنار احداث دهکده و کمپ بزرگ ورزشی زمینه را برای فعالیت های مختلف آموزشی و تفریحی را فراهم کرده و باعث افزایش درآمدزایی سرمایه گذاران می شود.

وی افزود: اقشار مختلف مردم می توانند با خرید سهام این طرح این بخش خصوصی را در رسیدن به اهداف خویش یاری کنند.

نخستین فرودگاه خصوصی کشور در فاصله ۱۵ کیلومتری استان قم به سمت سلفچگان در منطقه طرلاب با مساحت شش هزار هکتار در فاز نخست در حال ساخت است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcf1vdy.w6dmeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما