يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب : 12711
منبع : سایت شهرداری قم
شهردار منطقه۴قم خبر داد:

تملک املاک در مسیر طرح بلوار شهید آوینی در دست اجراست

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه ۴ قم گفت: طرح تملک املاک در مسیر بلوار شهید آوینی از بهمن ماه جاری آغاز و تا پایان اسفندماه ۹۱ بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
تملک املاک در مسیر طرح بلوار شهید آوینی در دست اجراست
به گزارش قم نیوز، احمد نکونام با اعلام این خبر گفت: با توجه به طرح تفصیلی شهر مقدس قم و مصوبه کمیسیون ماده پنج استان مبنی بر ایجاد شاهرایی بین شهرک قدس و پردیسان با هدف برون رفت از تک راه مواصلاتی به پردیسان و جاده قدیم اصفهان که تاکنون فقط از طریق بلوارغدیر میسر بود؛تملک املاک در مسیر این پروژه در حال انجام است.

وی با اشاره به دستور مؤکد شهردار کلان شهر قم مبنی بر تسریع در اجرای این پروژه اظهار داشت: پس از دستور شهردار کلانشهر قم در خصوص اجرای این طرح،شهرداری منطقه چهار در اولین قدم مکلف به اجرای تملک املاک در مسیر این پروژه مهم شد.

شهردار منطقه ۴ با بیان اینکه املاک در مسیر طرح فوق از فلکه چهارم بلوار ولیعصر(عج) شهرک قدس تا انتهای بلوک ۷ قرار دارد؛اذعان داشت: حدود ۱۲۰ زمین و بنای ساختمانی مربوط به اشخاص حقیقی و حقوقی در این مسیر وجود دارد.

وی با اشاره به کمبود زمین معوض جهت واگذاری به مالکین تصریح کرد:شهرداری منطقه چهار تعداد ۶۹ پرونده ملکی که از قبل ثبت شده بود را در دستور کار خود قرار داد و تاکنون ۵۶ ملک را تملک و به سر انجام رسانده است و مابقی آن نیز از ابتدای سال ۹۲ در دستور کار تملک قرار می گیرد.

نکونام در ادامه در خصوص جزئیات تملک املاک در مسیر این طرح عنوان داشت:تاکنون تعداد ۵۶ مورد توافق به متراژ ۱۱۲۴۰ مترمربع صورت گرفته است.

وی ارزش ریالی زمین های توافق شده را ۲۴۲ میلیارد ریال و تعداد زمین معوض واگذار شده را ۹۲ قطعه ذکر کرد و یادآور شد: متراژ زمین معوض واگذار شده ۲۱۰۰۰ مترمربع به ارزش ریالی ۲۳۵ میلیارد ریال می باشد.

شایان ذکر است:املاک معوض واگذار شده به مالکین املاک در مسیر طرح قرار گرفته دارای پیش نویس پروانه می باشند.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcb8zb8.rhb58piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما