چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 12764
منبع : قم نیوز
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم خبر داد؛

تكميل ظرفيت پاركينگ زائر در آستانه تحويل سال

قم نيوز : قم نیوز: معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم از تكميل ظرفيت پاركينگ زائر حرم مطهر در آستانه تحويل سال خبر داد.
تكميل ظرفيت پاركينگ زائر در آستانه تحويل سال
به گزارش قم نیوز، سعيد عزيزنژاد با اشاره به وضعيت ترافيك سطح شهر اظهار داشت: خوشبختانه از ديروز تاكنون در معابر سطح شهر با توجه به حجم و تراكم زياد، شاهد عبور و مرور روان وسايل نقليه بوديم.

وي به وضعيت پاركينگ هاي مركز شهر در آستانه تحويل سال اشاره كرد و افزود: با همكاري نيروهاي مردمي و خصوصا بسيج به عنوان همياران ترافيك در آستانه تحويل سال وضعيت پاركينگ هاي مركز شهر تحت كنترل است.

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم با اشاره به حجم زياد تقاضا براي استفاده از پاركينگ هاي مركز شهر افزود: از ساعت ۱۱ امروز با توجه به حجم زياد تقاضا ظرفيت پاركينگ زائر حرم مطهر تكميل شده و خودروها به سمت پاركينگ هاي مصلي و پاركسوار هدايت مي شوند.

وي از افزودن ظرفيت پاركينگ هاي پاركسوار و مصلي خبر داد و گفت: با توجه به حركت حجم زيادي از وسايل نقليه به سمت مركز شهر براي حضور در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله عليها در لحظه تحويل سال، در حال مديريت پاركينگ هاي مركز شهر براي رفع كمبود فضاي توقف خودروها هستيم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjxaev.uqe8mzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما